Yeni abonelik açtıramıyorum

İyi günler
Ben yeni abonelik açtırmak için TurkNet Sitesinden adres bilgilerimi giriyorum hali hazırda TurkNet kullanıcısı görünüyor adres ve 2. hat bağlanamaz şeklinde uyarı alıyorum. Bunun nedeni benden önceki kiracının yavaş davranıp internetini bu adresten almaması. Ben bu mağduriyeti 15.07.2021 tarihinden beri yaşıyorum yani 15 gündür gerek TurkNet gerek önceki kiracı nedeniyle internet hattı alamıyorum lütfen bu hattı kullanıcı aboneliğini sonlandırsada sonlandırmasada alın bizde işimize bakalım insanların iletişim ve internet hakkını elinden almayın. Kiracı sözleşmemi talep ederseniz de yollarım. Bu mesajım 15 günde sonuçlanacaksa boşunada yormayın kendinizi bana acil çözüm lazım.

1 Beğeni

Hattınız fiber mi bakır mı?

vdsl hat mevcut adreste 81 mbps internet mevcut alınabiliyor

1 Beğeni

Hocam o zaman internet siz kalmamak için olay basit. Daire numaranıza yan komşunuzun daire numarasını yazabilirsiniz.

Kuruluma gelen ekibe de kurulum buraya yapılacak diyebiliriz. Tabiki bunu artık zor durumda iseniz yapın.

1 ay ücretsiz davet kodunuz yoksa verebilirim. Bilgilendirmek için yazdım.

Ben evde olamıyorum mesai saatleri içerisinde bunun olması çok zor ve başkası ile de muhattap olamam. Beni yetkili birisi arasın durumu anlatayım hayır müşteri temsilcisi sistemi de yok ki ne mesaj atabiliyorum ne mail müşteri istemiyor anlaşılan TurkNet . Ben başkasının sorumsuzluğunu da çekmek istemiyorum bunun suçlusu o taşınan kişi ile birlikte Türknettir de. Sisteminizden kaldırın bitsin gitsin ben neden bekleyeyim İNSANLARLA MUHATTAP OLAYIM 15 GÜNDÜR EVDEYİM VE HİÇ BİŞİ YAPAMIYORUM

1 Beğeni

Öncelikle kuruluma gelmeden önce sizi arıyorlar durumu arayan kişilere anlatabilirsiniz o yüzden pek komşunuz ile muhatap olmuyorsunuz.

Yine de siz bilirsiniz. @ModeratriX @EFG ilgilenir.

Anlaşıldı bu haftada geçsin dava açın diyorsunuz :slight_smile:

1 Beğeni

Formda yetkililer ilgilenecektir. Bekleyin bakalım.

1 Beğeni

umarım çünkü hiç sabrım kalmadı :slight_smile:

Dava neye açacaksınız onu anlamadım ?
Siz telefonda görüşerek durumu bildirin bu adreste ben oturuyorum ama bu adreste abonelik görünüyor onlarda o adreste bulunan abone ile iletişime geçerek iptal veya taşıma yaparak aboneliğinizi alırlar.
Mail sistemi var mail atın hatta mail ile birlikte kira sözleşmenizin fotosunu yollayın işlem hızlansın.

musterihizmetleri@turk.net Eğer yanlış ise admin arkadaşlar düzeltirler beni.
Twitter https://twitter.com/TurkNet
instagram http://instagram.com/turknetadsl
Facebook TurkNet

Bu adreslerden yazın hafta içi 22:00 a kadar ilgilenirler ama siz yinede 21:00 ı geçirmemeye çalışın aksama olmasın.