Yeni aboneliğimin aktivasyonu mevcut aboneliğimin üzerine sağlanmış

Mevcut aboneliğimin haricinde yeni bir abonelik başvurusunda bulundum ve aynı gün internet açıldı fakat mevcuttaki abonelik üzerine. Ben bir üst kattaki eve başvuruda bulundum hemde hattım 68 mbps değerlerindeyken şuanda 20 mbps civarlarındaki sorunlu internet aboneliğimin kablosundan alıyorum hizmeti. Anlamış değilim nasıl böyle bi şey oluyor. Ne arayıp randevu aldılar ne gelip kurulum yaptılar direk interneti aktif ettiler.

@EFG @bekir.kopuz

Cevap verecek kimse yokmu

2 Hatın Hat Değerlerini Ekleyebilirmisin eskisi ve yeni hatını

Selam, recepilhan hoş geldin!
mevcut internetiniz yerine üst katta ki yani diğer dairede ki internet hizmeti için başvuru yaptın ama mevcut internetinize yapılmış kurulum. Başvuru bilgilerinin doğru girildiğinden emin miyiz?

1 Beğeni

As evet hocam doğru mevcut internet aldığım kablodan sağlanmış üst kattaki evimin adresini doğru girdim ve sözleşmem de de yazıyor 68 mbps hız almam gerekirken 28 mbps civarı alıyorum. Mevcuttaki internete aktivasyon sağlanmış ayrı hat yokki diğerinin de değerlerini atabileyim

Dün tt dan birisi aradı aynı hat aynı port olacak dedi sadece ben bilgisayardan girişi yapacağım ve aktif olacak dedi fakat size dedikleri hızı alamaz ve kopmalar yaşarsınız dedi ve turknette zaten yanlış adres vermiş dedi böyle bir görüşme geçti

Mevcut ve yeni abonelik değerleri eskisi şuanda kapalı görünen


Tüm internet tamamen kesildi yok mu yardımcı olacak yetkili birisi destek numarası 47570656

Aynı port olmaz, 2. hat için 2.bir hat açılır bu telefon hattı değildir, ayrı bir abonelik hattıdır. Port yok veya VDSL uyumlu port bulunamaz bu sebeple başvuru uzun sürebilir fakat o arkadaş 2 abonelik olan hizmete 2 ayrı hattan hizmet vereceğine 1 tane hattan vermiş. Evet, aynı hattan 2 abonelik olursa hatta parazitlenme değerler de sorun olabilir ve hizmetiniz de performans-kararlılık sorunları meydana gelebilir. TurkNet yanlış bir adres veremez öyle olması için sizin başvuru formunuza farklı bir adres girmiş olmanız lazım ki girmemişsiniz. Hadi yanlış adres çıktı, bunun bilincinde olduğu için kurulum gerçekleştirmiş daha doğrusu uğraşmamış Saha dolabı/Santralden sinyal verip ve port yoksa port açıp tamamlayabilirdi süreci. Abone numaranızı alabilir miyim? (Özelden)


Yapılacaklar:
Elekrikçi çağırın, 2. hat bağlantısını söktürün. 1. hat ile devam edin yine DSL ışığı gelmezse Santral tarafından sinyaliniz kesilmiş olabilir veya kablonuzu ankastrenizi elektrikçiye kontrol ettirin.

1 Beğeni

Eyvallah üstadım sağol az önce de kurulum için aradılar salı gününe randevu verdiler nasıl süreç işliyor anlamadım! Bakalım nasıl olacak.

Estağfurullah. Salı gününe kadar her hangi bir fiziksel ayar yapmayalım, ekipleri bekleyelim ve durumu izah edersiniz. Rica ederim, sormak istediğiniz her hangi bir sorun olursa ben veya diğer mod. arkadaşlara ulaşabilirsin. :hugs:

2 Beğeni

Aynen üstadım teşekkür ederim dediğiniz gibi bekleyelim bakalım.

1 Beğeni