Yeni abone ne hız alırım santral çalışması sorunu

arkadaşımın adresi için ne hız alırım sorgulaması yaptığımda aşağıdaki uyarıyı alıyorum.

“Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.”

Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu? Buna göre santral çalışması uzun bir çalışma mıdır? geçici süreli midir?tahmini süre ne kadardır? başka bir issye mi yönel meliyim?

Aynı adres için türk telekom üzerinden sorgulama yaptığımda fibernet internet hizmetinden faydalanabileceğim söyleniyor. turknetin bu uyarsının nedeni hakkında bilginiz var mı?

Telekom henüz altyapının fiber olduğu bilgisini TurkNet 'e vermemiş. Müşteri kaybetmemek için belli bir süre bunu yapıyor. Özellikle fiberde bunu çok yapmaya başladı son zamanlarda.

bilgi için teşekkürler murat bey. bu durumda TurkNet 'e mi bilgilendirme yapmam gerekir?