Yeni Abone Gelince Niye hattım kopuyor

Dün Bağlantım koptu, TurkNet Desteği aradım size sinyal gelmiyor dediler ekipleri yönlendireceklerini söylediler, bende apartmanda yeni abone olmuş birisi var mıdır? lütfen bakarmısınız, çünkü geçen yıl kasım ayı sonunda hattımı bağlarlarken apartmandaki kutunuzda sorun var, dışardan gelen hattı size bağlayacağız dediler ve sorunumun böyle çözüldüğünü söyledim. bunun üzerine destek ekibindeki arkadaş sorgulayamadığını iletti, beni randevu için arayacaklarını söyledi, ve dün geceye kadar kimse aramadı (25 eylül 2023 )

Sabah evden çıkarken asansör yerine merdivenleri kullandım ve merdivenlerde kopartılmış fiber kabloları ve saçaklarını gördüm, emin olmak için üst katlara çıktım baktım evet üst kat komşularımdan birine bağlantı yapılmış, kablo saklama kanalından fiber kablosu çıkmış, eve doğalgaz borusu eşiğinden içeri alınmış , korktuğumun başıma geldiğini görünce sinirlendim, sabah tekrar TurkNet Desteği aradım, sorunu ileteceğini ama bugün değil belki yarına iletişim kurabileceklerini söyledi, gelen ekibin benim hattıma zarar verdiğinden dolayı mağdur olmam beni çok sinirlendirdi, arkadaşa bugün olmasını istediğimi belirttim ama yarın olabilir dedi, görüştüğüm arkadaşa en son lütfen şu kutuyu düzeltmelerini istediğimi belirttim,

Memnuniyetimden dolayı parasını peşin ödeyip 10 aylık abonelik aldım, fakat hizmetten faydalanamıyorum,

bir hastanede bilişim personeli olarak çalışıyorum, internetin ne zaman lazım olacağı belli olmuyor gece 11 de olabilir sabaha karşı 3 tede 5 tede lazım olabilir,

benim ne yapmam lazım,

daha önce hizmet aldığım servis sağlayıcıya gerimi dönmeliyim, eski firma TurkNet gibi 1000mbp internet sağlayamıyordu ama arıza çok nadir oluyor olsa bile, gecede olsa hafta sonu tatilide olsa 3,4 saat içinde sorunu çözüyorlardı, apartmanda yeni abonelik olunca mevcut abonelere birşey olmuyordu
Not: Kabloların Fotoları mevcut yükleyemedim
( 2022 yılı başında apartmana TurkNet kutu takıldığı andan itibaren apartmanımızda TurkNet fiber internet kullanılıyormu diye sürekli sorguladım yanlış hatırlamıyotsam 2022 ağustos ayında apartmanda fiber internet aktif hale gelmişti )

Son gelişme 10:07 de arandım 25 dakika içinde geleceklerini söylediler. bende işyerimden izin alıp eve geçtim,

Gelen Arkadaş Bu kabloları bizim ekip mi çekti böyle mor tişörtlümüydü dedi (garip bir yaklaşım tarzı gelenler mor tişörtlü değildi ama TurkNet kimliği ve tişört giyiorlardı yanlarında abonelik sözleşmesi vs getirmişlerdi),

ilk gelen ekip bunu kullandı evin içinde duran bir kabloydu dedim,

Aşağıya apartman için kutunun yanına indi bende peşinden indim, kutuyu açtığında iki kablo gördüm bu nedir dedim, sadece siz hizmet almıyorsunuz ikinci bir abone var dedi, benim bağlantımdaki sorunun yeni aboneden kaynaklandığını düşündüğümü söyledim etraftaki kablolardan bahsettim, Gelen Arkadaş etraftaki kablolara baktım bize ait değil dedi ( fakat kasım ayında gelen ilk ekipte giderken etrafta bir sürü kablo bırakmıştı hatta bu son ekibin yaptığı gibi kocaman bir kablo demetini apartmanın dışındaki saksının arkasına koymuşlardı , kablolar kesin olarak aynimidir bilmiyorum ama genel olarak yakından baktığımda ayni renk fiber kabloya aşırı derecede benziyordu ayrıca TurkNet Kutusunun altında ve farklı yerlerde kablo parçaları vardı )

Bende Arkadaşa Bu TurkNet kutusunun altında da kablolar var dedim, Arkadaş ise onu şimdi ben attım dedi, yo hayır sen atmış olabilirsin ama ben sabah buraları fotoğrafladım sabah orda kablolar vardı fotoğrafınıda çektim dedim, bir şey demedi, kabloların ucunu yenileyip yukarı çıktık

Evde cihazla kontrol etti kabloda bir ek var sanırım ondan sinyal gidip geliyor vs şeklinde bağlantıda sorun olduğuna dair konuştu, kablonun değişmesi gerektiğini söyledi,

Bende işte dün gelen her kimse benim bağlantıma zarar vermiş dedim,

Arkadaş tesadüf olmuş dedi, bende kurulumdan sonra bir yada iki defa geldiler kablo yenilediler ve bu enson gelmeleri ocak ayı civarı idi, o zamandan beri 6,7 aydır sorunsuz giderken bir aboneye yeni bağlantı yapılıyor ve benim bağlantım tesadüfen o gün gitmesi bana inandırıcı gelmediğini belirttim,

İlk Gelen ekibin Kutuda bozukluk var ondan direkt bana bağladıkların tekrar söylediğimde,

Arkadaş Kutuya Baktım kutuda sorun yok dedi,

Bu durumda Ya ilk ekip bana doğru söylemedi ya da bu son ekip doğru söylemiyor,

Sonuç olarak dün bir ekip gelmiş kutuda işlem yapmış ve benim bağlantım ona istinaden gitmiş durumdadır,

İyi ki fotoğraf çekmişim, bir daha daha çok foto çekip, videoda çekicem.

Son olarak arkadaş ekiplere haber verip yeni kablo çekmelerini söyleyecekmiş ,Bende hemen geleceklerse iş yerinden zaten izin almışken beklerim dedim, Ekiplerin bugün yada yarın gelebileceğini söyledi.

Neyse çıktık işyerine dönerken yolda Turk.net aradı, sanırım bugünkü olaydan habersizdi,

Telefon eden arkadaş “Arkadaşlar dün sizi 18:05 civarı aramış ama ulaşamamışlar ekipler” vs şeklinde konuşurken, Ben Ekibin geldiğini hatta şuan gittiği söyleyip,

Benim telefonla ulaşılamayan bir durumda olmadığını, sürekli telefon başında gece yarısına kadar tetikte beklediğimi söyledim, dün ilk sorunumu 17:15 te ilettiğimi, beni hemen konuşmanın ardından tekrar aradıklarını ve o aramada, gün içinde arkadaşların randevu için arayacaklarını, telefonumun yanımda olmasını istediklerini söylediklerini belirttim, ardından akşam 20:30 civarı kimse aramayınca onları aradığımı, randevu için hala aranmadığımı, randevu için kaça kadar arayacaklarını sorduğumu, o sorum sırasında cevapsız çağrı olsa zaten bana bu durumu hatırlatacaklarını söyledim ( Bu arada randevu için 22:00 ye kadar arıyorlarmış aranılmazsak ertesi gün 09:00 itibari ile aranabiliyormuşuz) konuşma bu şekilde devam etti kablo ekibini beklediğimi belirttim ve telefonu kapattık

Sonuç itibari ile yeni aboneye bağlantı yapılırken benim bağlantım koptu, koparıldı veya başka bir şey yapıldı ve bu mağduriyetimi gidermek için uğraşıyorum ve yarında uğraşıyor olacağım sanırım ve de işyerimden tekrar izin almak zorunda kalacağım,

Lütfen Sorunumun en kısa sürede giderilmesini istiyorum, ve apartmanımıza yeni abone bağlantısı yapıldığında bağlantımızın tekrar gitmesini istemiyorum,

Lütfen müşteri ekibindeki arkadaşların olmayan olayları olmuş gibi göstermeye çalışarak bizleri yanlış yönlendirmemesini istiyorum

( aramaya ait ekran görüntüsünü maaelsef yükleyemedim )

Selamlar @alp1, forum profilinize tanımlı müşteri numarasına ait hizmet iptal durumunda görünüyor. Güncelledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

Dün akşam Yeni Kablo çekildi sorunum çözüldü gibi sadece hız olayında birşey var galiba tam emin olamadım,
bu arada müşteri numarasındaki google otomatik tanımlamadan gelen eski müşteri numarası sanırım,
değiştirip düzelticem