YAPA'dan VAE'ye Geçiş Sancısı

Önce VDSL2’ye geçip geçemeyeceğimi soruyorum. Altyapımın desteklediği söyleniyor.
image

Ardından boş port olmadığı için geçiş sağlanamayacağı belirtiliyor. Halbuki doğru değil, Hem TT hem de diğer servis sağlayıcılar boş port olduğunu teyit ediyor.
image

Sonrasında tekrar şikayet kaydı oluşturuyorum. Durum aşağıdaki gibi ve destek kaydı kapatılıyor.

Neden müşteriyi kaybetmek için bu denli özen gösteriliyor? Müşteri memnuniyetini sağlamak bu kadar zor mu?

Sıfırdan abonelik yapılacağı için telefon numaranız değişecektir.

1 Beğeni

Hakan Bey burada bir tutarsızlık var. Yıllardır kullandığım numara onaysızca ve sancısızca TurkNet içinde VAE’den YAPA’ya geçiriliyor. Niçin kendi içinde YAPA’dan VAE’ye geçirilmiyor anlayabilmiş değilim. “…ileride başka bir operatörden hizmet almak isterseniz numaranızı yine istediğiniz gibi taşıyabileceksiniz.” şeklinde de SMS atılıyor.

Bu durumda benim telefon numaramı VAE’ye taşıyabilmem için başka bir ISS’ye geçmem mi gerekiyor? Başka bir çözüm sunulmuyor zira…