YAPA dan VAE ye geçemiyorum DSL ışığı yanmıyor

Selamlar, 02.02.2022 tarihinde YAPA’dan VAE’ye geçiş yapmak için talep oluşturduk. Port yok cart curt dendi hep ötelendi. Şimdi ise evimin 200 metre ötesinde dışarda TT ekipleri yer altındaki kabloları başka bir devreye aktarıp bağlıyorlardı eve geldiğimde ise bir baktım DSL sinyali yok.

Yaklaşık 24 saat olacak ve DSL ışığım halen yanmıyor. Arıza kaydı oluşturduk onlarda TT arıza iş emrini oluşturmuşlar, gündüz başka bir mahallede TT Saha ekibiyle görüştüğümde en az 1 HAFTA süreceğini belirtti, ben ise TurkNet müşteri hizmetlerinden yalnızca 5 dakikalık kesinti olur bilgisini almıştım. Yetkililerden yardım ve bilgi bekliyorum kardeşim online ders görüyor okuldaki sınıfın karantinasından dolayı.

TurkNet destek kaydımın numarası 50183042

1 Beğeni

Öncelikle vae ye geçişiniz başlatılmış mıydı bunu öğrenmemiz gerekir. Eğer açmadınız ise TurkNet Online İşlem Merkezi den paket tarife adımından bir destek kaydı açıp saha dolaplarının yenilendiğini daha yüksek hızlar almak için vae altyapısına geçiş istediğinizi belirtin. Ayrıca altyapı çalışmaları nedeniyle dsl ışığının yanmadığını da iletin.
süre konusunda net bir şey diyemiyorum destek kaydınız üzerinden size dönüş yapılacaktır. Forum Profil bilgilerinizin içinde müşteri numaranız yazıyor ise probleminizi yetkiliye iletmeye çalışacağım.

1069471 Müşteri Numaram, yeni destek kaydı açamıyorum açık olan bir kaydım olduğu için bunun yanısıra bana geçiş oldu, olacak, oluyor gibi HİÇBİR bilgi verilmedi zaten destek kaydı üzerinden eksik bilgi aktarıldı. Yardımcı olmanızı bekliyorum. @ModeratriX

1 Beğeni

Bu konuda size @EFG Bey yardımcı olacaktır müsait olduğunda. Mevcut olan destek kaydınıza (DSL ışığı yanmıyor) sorunun dolap değişimi sonrası başladığı bilgisini de ekleyin isteseniz.

1 Beğeni

Görüşme cevabı bu @EFG

1 Beğeni

Merhaba VAE geçişiniz başlatılmış, aslında buna geçiş demek de tam anlamıyla doğru olmuyor. Yeni bir abonelik gibi düşünün. Bakırdan fibere geçiş gibi. Farklı altyapılar olduğu için adınıza yeni bir devre hazırlanır boş port varsa yeni bir port tahsis edilir ve genellikle ankastrede adınıza yeni bir uç bırakılır etiketleme işlemi yapılır. Bu yüzden 5 dk lık bir kesinti değil daha fazla sürebilen bir kesinti olması mümkün. Bir kaç gün içinde yüksek hızlı internet için tüm aktivasyon işlemleriniz tamamlanır.

1 Beğeni

Ne kadar bekleyeceğiz, bakın yukarıda bahsettiklerim var bunun yanısıra bana TurkNet ekibi yanlış bilgi veriyor.

Belki de ben yanlış bilgi veriyor olabilirim ama net olarak şu bilgi doğru vae ye geçişiniz başlatılmış. Bu süreçte biraz daha sabırlı olmanızı tavsiye ediyorum. Süre olarak hangi aşamada olduğunu bilmediğim için net bir şey diyemem maalesef.

1 Beğeni

Bilgi aktardığınız için teşekkür ederim, sürecin hızlanması adına @EFG beyden yardım bekliyorum.

1 Beğeni

Gerçekten rezalet bir müşteri memnuniyeti.

Turktelekom saha ekibiyle görüşüyoruz, bize verilen bir İŞEMRİ YOK diyor, önce 9-10’a kadar çözülecek dendi çözülmedi, sonra öğlen gibi dendi yine olmadı 15.00 en geç 15.30 dendi yine yok TT çalışanıyla görüşüyoruz İŞ EMRİ yok diyor.

Kardeşim online eğitim görüyor, 4 gün oldu halen internetten kopuğuz. Neden böyle rezalet bir müşteri memnuniyetiniz var?

@EFG hocam ısrarla el atmanızı bekliyorum.

Destek kaydı üzerinden “Telekom a şu numaralı iş emri ile …” Şeklinde bir bilgi verilmedi mi size?

1 Beğeni

Referans no verildi.

1 Beğeni

Tamamdır o numara ile Telekom a iletiyor TurkNet. Ben tekrar durumunuzu @EFG Bey e ilettim müsait olduğunda dönüş yapacaktır diye umuyorum.

1 Beğeni

Yeni vae devre tahsis edildi, bu devrenin bağlanması için 4 GÜN bekleyecekmişiz. 8 günlük bir mağduriyetim var gerçekten rezalet.

Bana da bugün Vae ye geçiriniz yapılacak dendi. Umarım böyle bekletmek yada internetsiz bırakmak gibi bir hata yapmazlar

Elektrikçiye ücret karşılığı 2 kabloyu bağlattım ve bağlantım artık aktif.

Şu süreçte yardımcı olmaya çalışan:
@ModeratriX ve @EFG (Geç farketti)

Ek olarak çözümsüzlükte 1 numara olan TurkNet Destek ekibine de başarılar dilerim.
Kendi imkanımla, kendi paramla sorunu kendim çözdüm ve 5 gün internetsiz kalarak mağdur oldum.

Sonuç: TurkNet yetersiz çözüm.

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim, size kablo kontrolü kısmını iletecektim ki siz

yazdınız son anda bu yüzden o kısmı es geçtim. İyi günlerde kullanın hizmetinizi :slight_smile: :pray:

2 Beğeni

Teşekkürler. :+1: (20 karakter)

1 Beğeni

29 dakika sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıt girilmesine izin verilmiyor.