Yanlış işlem sonucu bozulan hat

Arkadaşlar merhaba 1haftadir telekomun saha ekibinin yaptığı yanlış işlem sonrası DSL sinyal gelmiyor dün elektrikçi cagirdik gerekli ekleri bağlantıları yaptı ona rağmen hat gelmedi ve elektrikçi " kısa devre olmuş olabilir" dedi telekomun saha ekibi kendi kablolarini soyup tellerini birbirine dolamasi sonucunda hattım kısa devre olmuş olabilir mi? Sorun buysa çözümü nedir bilen var mı?

@kaan_mert11 ev girişinde yer alan panodan mı bahsediyorsun ?

Ve TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi de de böyle gözüküyor ?

Şöyle evin dışında telekomun telefon kutusu var ordan kapı girişine siyah bir kablo giriyor (cat5yada cat6) o kablonun 2teli bizim modeme çıkan kablonun 2teliyle yak1 ek yapılmıştı daha sonra kopma sorunu devam edince Telekom ekibi kendisine ait siyah kablodan bize ait olan 2telle tekrar ek yapmislar ama renklerini soyup yapmışlar üstüne yaptıkları ekide birbirine dolamislar sonuç ise hat hiç gelmedi bizde durumu mevcut arıza kaydından bildirip elektrikçi cagirdik tekrar yak1 ek yaptı kablolara bu seferde DSL ışığı sürekli yanıp sönmeye başladı hiç sabit yanmadı :confused:

Online işlem merkezi üzerinden DSL ışığı yanmıyor başlığı altından kayıt açtınız ise Telekom ekipleri kontrol eder

1haftadir biri BTK ya ait olmak üzere 2tane arıza kaydı açık zaten :confused: umarım sorunum çözülür

Selamlar @kaan_mert11, arızanızla ilgili olarak arka planda tüm incelemeler sağlandı. Devamında yerel sağlayıcı saha ekipleri sürecinizi bir üst birime aktardı. Bölgenize en kısa sürede müdahale edilecek. Ben de işlemlerin öncelikli olarak gerçekleşmesi için ekiplerden öncelik talep ettim :handshake:

1 Beğeni

ekip sorunun iç tesisat kaynaklı olduğunu söyledi bizde tekrar 20m cat6 çektik sorun şimdilik düzelmiş olarak gözüküyor :slight_smile:

1 Beğeni

Sorunun çözülmesine çok sevindim, keyifli kullanımlar :heart_hands: