Yanlış Adres Hatası

Merhaba, 8 Ekim’de başlattığım aboneliğim için nihayet bugün kurulum için geldiler fakat benim hatam sonucu adresimde yanlışlık olmuş. Oturduğum yer no 8/1 fakat ben 8 olarak girmişim. Turk telekom ekipleri adresi düzelttirin bize düşer düşmez biz geliriz dediler. Hemen TurkNet müşteri hizmetlerini arayıp düzelttirdim. Sadece merakım ne kadar sürer bunun onların sistemine düşmesi, düzelmesi? Gün içinde hallolur mu? Bir aciliyet talep edebilir miyim lütfen. Çok çok teşekkür ediyorum şimdiden ^^

Selamlar @seymenozdemr, gün içerisinde yeni adresinizin ekiplerle paylaşıldığını görüyorum. Süreç yerel sağlayıcı ile birlikte yürütüldüğünden ortalama bir süre veremiyorum. Bölgenizdeki yoğunluğa bağlı olarak ekipler tekrar adresinizi ziyaret edecek. Rica ederiz :raised_back_of_hand:

1 Beğeni