Yanıp sönen PON ışığı ve gelmeyen saha ekipleri

Merhaba,
11 ocak perşembe günü gigafiber internetim birden kesildi. ONT kutusunda PON ışığı sürekli yanıp sönüyor. Forumları vs.yi biraz araştırınca sorunun büyük ihtimalle apartmandaki kutudan olduğunu okudum. TurkNet’e aynı günün sabahı arıza kaydı bıraktım. Aldığım cevap saha ekiplerinin en kısa zamanda benimle iletişime geçeceği yönündeydi.
Bugün 15 ocak pazartesi, hala herhangi bir saha ekibi konuyla ilgilenmiş değil. Bıraktığım birden fazla destek kaydı, 7-8 kez TurkNet destekle görüşüp sorunumun acil olduğunu (evden çalışan bir insanım, perşembe gününden beri iş yapamıyorum) belirtmeme rağmen saha ekipleri beni kaale almıyor.
Daha önce bu şekilde bir deneyim yaşamış olan var mı? Anladığım kadarıyla PON sorunu benim çözebileceğim bir şey değil. Saha ekiplerinin bu inanılmaz ilgisizliğine bir çözüm bulabilir miyim? :slight_smile:

Selamlar @onus, adresinize saha ekibi yönlendirildiğini görüyorum. Ekipler mümkün olan en kısa sürede adresinizi ziyaret edip tespit edilen problemleri çözüme ulaştıracak. Konuyla alakalı öncelik ve hassasiyetin talep edildiğini de belirtmek isterim.

ilk arıza kaydımı bıraktığımdan bu yana tüm TurkNet kanallarından aynı yanıtı alıyorum, saha ekiplerinin benimle en kısa zamanda iletişime geçeceği yönünde. arızamın 5.gününde saha ekiplerinden hala ses çıkmaması normal mi?

Ekiplerle iletişime geçerek öncelik ve hassasiyet talep ettim.

inanması zor ama hala saha ekibi bekliyorum. arızamın 7. günü. :slight_smile:

7 gün, onlarca telefon konuşması, “yönlendiriyorum, aciliyetini bildiriyorum, mutlaka iletişime geçeceğiz” gibi bir çok cümleden sonra son çareyi TurkNet aboneliğimi sonlandırmada buldum. istanbul’un en merkezi semtlerinden birine 7 gün içinde saha ekibi yönlendiremeyen TurkNet’i gösterdikleri büyük başarı için kutluyorum.

Tekrar selamlar, gün içerisinde müdahale bekleniyor. Devamında probleminizin çözülmesini bekliyorum.