Yalına geçiş

Merhaba turktelekomdan turknete geçeli sanırım 3 fatura dönemi oldu. 100megabit internet bağlantım sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Geçiş işlemlerimin yapılabilmesi için telefon ve internet başvurusu yapmam gerektiği ve geçiş işlemi yapılır yapılmaz telefon aboneliğimi iptal edebileceğim söylendi. Israrla tekrar tekrar sordum bu meseleyi iptal edeceksiniz değil mi diye evet evet hemen iptal ederiz sadece geçiş için dendi. Destek kaydı oluşturdum iptal edeceğiz dediler. Ama iptal olmadı ilk ay 85+10 ödedim durumu ilettim ikinci ay -10 tl indirim yapıldı bu ay yine faturam 95 gelecek ve dün 3 ay sonra bana mail geliyor iptal edemiyoruz diye. Bu saçmalığın son bulması için ne yapmam gerekiyor. Mesele 10 lira değil mesele turktelekomun da turknetin de bir şekilde o telefon aboneliğini bitirmek istememesi.

Ev telefonu kapandığında 3 tl indirim oluyor yalnızca

Yeni aboneler de 10 tl.

100 mbps paket 85 tl mi oldu yani normalde 95 telefon kapanınca 92 oluyordu

98 galiba 95 e düşüyor. zaten türk nete geçtik 1 ay sonra 75 ten 85 e çıkardılar ücreti bize de yeni abone indirimi yapmaları lazım madem yapılabiliyor böyle indirim kandırıldık resmen

1 Beğeni

98 değil 85+10 işte 85 internet 10 telefon. Telefonu iptal edince 85 e düşüyor.

Fiber hat varsa evinde 100 mbps 85 tl.