Merhabalar;
1071972 nolu aboneliğim için 07.11.2024 tarihinde müşteri hizmetleri ile yalın internete geçmeyi düşündüğümü, geçiş işlemleri sırasında veya sonrası herhangi bir bağlantı kopması, intenete ulaşamama sorunumun olup olmayacağı bilgisi dahilinde tarafıma herhangi bir bağlantı kopmasının süreç içerisinde ve sonrasında olmayacağı, bu işlemlerin arka planda gerçekleştirileceği bilgisi verilmiştir.
Müşteri Hizmetlerinin bu talebi sonrası yalın internet talebini yapmış ve o tarihten bu tarihe kadar (15.11.2024) devam eden ve ne zaman sonuçlanacağını bilmediğim internet bağlantısı sorunu yaşamaktayım. 83334224 numaralı destek kayıtlarımda da açıkca gözükeceği üzere tarafıma “kablo arızası” gibi bir neden belirtilmekte. Ancak 07.11.2024 tarihine kadar herhangi bir sorun yaşamadığım kablolarda yalın internerte başvurum sonrası oluşan bu arıza manidar ve düşündürücü. Ayrıca herşeyi göze alıp başka internet servis sağlayıcı ye geçme düşüncesinde ise daha önce ev telefonu ile sorguladığım sorgulamarda tarafıma alt yapı ile bağlanabileceğim veriler gözükse de şu anda mevcut alt yapının olmadığı bilgisi almaktayım.
Tüm bu bilgiler ışığında sorunumu buraya yazarken 1 saat öncesinde aşağıya belge olarak eklediğim teknik bilgiler bulunmakta.
Buna göre burada yetkili veya destek verebilecek bir kişi var ise sorunumun ne olduğu ? Ne zaman düzeleceği, an itibari ile sorunumun çözümünün hangi aşamada olduğu, ve eklediğmi görüntü itibari ile bunun ne anlama geldiğini belirtirse sevinirim.