Merhaba, ben interneti ethernetle pc den kullanıyorum ama evdeki diğer kişiler wifi ile telefondan bağlanıyor ve sürekli internetin yavaş olduğudan yakınıyorlar (interneti başkası kullanmıyorken bile) ethernetle kullandığım için ben böyle bir sorun yaşamıyorum. Forumda açılan diğer konuları okudum tahmin ettiğim gibi modemden kaynaklıymış sanırım peki kesin olarak modemden kaynaklı olup olmadığını nasıl anlayabilirim çünkü modem alıp da sonrasında sorunum düzelmezse boşuna para harcamak istemiyorum malumunuz ekonomik durumlar… Bir de gelen misafirlerin telefonlarını bağlamaya çalışırken ip adresi alınıyor kısmında takılı kalıp bağlanmıyor ip ayarını statik e çevirip elle yazarak bağlayabiliyorum telefonları eskiydi biraz acaba onlardan mı yoksa internetten kaynaklı bir durum mu bu? Yardımcı olabilirseniz çok iyi olur şimdiden teşekküler
Merhaba @Nihaila, bu konuda @BLackOwL katılıyorum. İstenilen bilgileri göndermeniz durumunda yardımcı olur ve destek olmaya çalışırız.
Modem modeli: VMG3312-B10B
Status :
============================================================================
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 0 day: 3 hours: 32 minutes
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 1.182 Mbps 22.669 Mbps
Actual Net Data Rate: 1.163 Mbps 22.618 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 8.3 dB 7.9 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 3.8 dBm 13.3 dBm
Receive Power: -4.5 dBm 3.4 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 8.4 dB 9.8 dB
Attainable Net Data Rate: 1.283 Mbps 21.520 Mbps
VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
Line Attenuation(dB): 0.5 21.4 17.0 N/A 8.1 23.2 37.0
Signal Attenuation(dB): 0.3 N/A 16.0 N/A 8.1 23.2 37.0
SNR Margin(dB): 9.5 N/A 8.2 N/A 7.9 7.9 7.9
Transmit Power(dBm):- 5.0 -21.3 3.2 N/A 11.5 7.0 3.8
VDSL Counters
Downstream Upstream
Since Link time = 32 min 29 sec
FEC: 95 5588
CRC: 11 15
ES: 10 8
SES: 0 0
UAS: 0 2556
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 15 minutes time = 4 min 37 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
FEC: 5 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 1 day time = 3 hours 34 min 37 sec
FEC: 56755 11176
CRC: 4011 30
ES: 30 16
SES: 15 0
UAS: 58 5125
LOS: 10 0
LOF: 8 0
LOM: 0 0
Previous 1 day time = 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Total time = 3 hours 34 min 37 sec
FEC: 56755 11176
CRC: 4011 30
ES: 30 16
SES: 15 0
UAS: 58 5125
LOS: 10 0
LOF: 8 0
LOM: 0 0
Wifi Hızı:
Ethernet Hızı:
Merhaba
Alt yapı sorgulaması yapar mısın. Santral mesafesi kaç geldiğine bakabilir miyiz.
Adresinizde Alabileceğiniz Maksimum Hız
80 Mbps
Santral/Saha Dolabı Tahmini Mesafe
110 Metre
Port Durumu
Port Var
Bu arada hız 80 mbps olarak gözüküyor ama onda hata var altyapım bu hızı desteklemiyor orda karışıklık olmasın.
kaç destekliyor(20 karakter)
23 mbps destekliyor altyapım internet hız ölçümü yaptığımda kullanılıyordu bu ayrtıntıyı da ekleyeyim
Bana portunuz sıkıntılı gibi geldi isterseniz destek kaydı açıp port değişimi talep edebilirsiniz.
@EFG @CKLasT sizin görüşleriniz nelerdir ona göre destek kaydı oluşturayım boşuna meşgul etmek istemem destek ekibini
Merhaba
Destek kaydı açtığınızda TT ekibi kontrol sağlaması için göndereceklerdir, belki de port değişimi olacak bilemeyiz.
Siz konu hakkında bize bir destek kaydı oluşturun lütfen. Bana oluşturacağınız destek kaydının numarasını özel mesaj üzerinden iletin. Ben size bu süreçte elimden geldiği kadar yardımcı olarak destek vermeye çalışacağım.
Arkadaşlarıma sorununuzu detaylıca araştırmaları için bilgi vermiştim. Size ulaşarak detaylı bir şekilde sorunun içeriği ile alakalı olarak bilgi vermişler. Buradan da paylaşayım.
Kablosuzda performans ve kopma sorunu yaşıyor olabilirsiniz bu da modemin etrafının kapalı bir konumda durması, modem ile aynı odada yer alan elektronik cihazlar, farklı odalarda yaşanan wifi problemleri, modem kalitesi,kapasitesi,dağıtım gücü, modeme bağlı cihaz sayısı,modemle cihaz arasındaki engeller (kapı,duvar vs),modemin wifi kanalı,wifi standardı dolayısıyla olabiliyor. Bu konuda ne yazık ki yapabileceğim bir şey bulunmuyor. Biz modeminize kadar gelen bağlantıdan ve kablolu hızdan sorumluyuz.
Modeminiz ne kadar iyi olursa olsun bulunduğunuz bölgede Wi-Fi sinyal kalabalığı yüksekse bağlantı sorunu yaşayabilirsiniz. Modem ara yüzüne girdiğinizde wifi kablosuz ayarlar kısmında kanal listesini görebilirsiniz.
Bu ayarlardan daha az sıkışıklığın olduğu bir kanala taşıma yapabilirsiniz. 2.4 GHz Wi-Fi için en popüler kanallar 1,6 ve 11’dir, çünkü birbirleriyle çakışmazlar.
Bunun dışında kablosuz ağa müdahale edebilecek bir teknoloji bulunmamaktadır.
@EFG sabah erken saatte özel mesajdan önemli bir konu üzerine size ulaşmıştım da mesajım ulaşmadı mı?
Mesajınızı aldım @Yato, birazdan dönüş yapacağım.