Merhaba pazar günü vae den gigafibere geçiş yaptım az önce tarafıma aşağıdaki şekilde bir mail geldi vae abone olurken tarafıma modem verilmedi kendi modemimi kullandım hatta bina içi ankastre bağlantımıda kendim yaptım modem kurulumumuda kendim yaptığım halde kurulum ücreti almıştınız şimdide modemi geri gönderin yoksa fatura keseriz diyorsunuz çağrı merkezi aracılığıyla destek kaydı açtım görevli arkadaşınız bana biz modem temin etmiyoruz diye dönüş yapıyor konu hakkında destek olur musunuz?
Merhaba,
Talebiniz doğrultusunda 1646565 numaralı hizmetiniz kapatılmıştır. Adresinizde TurkNet hizmetinin sunulmasında kullanılan modem ekipmanlarının 10 gün içinde tarafımıza iadesini rica ederiz.
Modeminizin hizmetiniz ile eşleştirilebilmesi için kargolamadan önce modem kutusuna ad soyad ve müşteri numaranızı içeren bir not eklemenizi rica ediyoruz.
Dilerseniz Aras Kargo ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz. Cihaz tarafımıza ulaşmadığı taktirde sistem otomatik olarak faturalayacaktır. Gönderdiyseniz bu mesajı dikkate almayınız.<
Önceki hizmetiniz dsl ise hatalı mail ve sms gönderilmiştir. Online işlem merkezi üzerinden fatura adımından bir kayıt oluşturun. Durumu iletin. Fazla detaylı anlatmaya gerek yok. Onlara " önceki aboneliğimde tarafıma kullanımım için ücretsiz modem temini yapıldı mı yapılmadı mı? " sorusunu iletin.
Neden destek üzerinden bana modem verdiniz mi diye sorayım anlamadım vermediler diyorsam vermemişlerdir kurulum bile yapılmadı tarafıma ücret yansıtıldığı halde kendim yaptım