Bir yakınımız vefat etti. Abonelik iptali için ne yapmam gerekiyor, müşteri hizmetlerine bi türlü ulasamiyorum.
Merhaba, öncelikle başınız sağ olsun. Vefat durumunda hizmeti iptal etmeden devir alabileceğinizi belirtmek isterim.
- Mirasçılık belgesi
- Vefat Belgesi
- Devir alacak kişinin kimlik fotokopisi
- Devir almak istediğine dair durumu anlatan bir dilekçe
0212 216 55 60 numarasına iletmeniz halinde hizmeti devir alabilirsiniz.
Devir almak istemezseniz iptal için aynı numaraya iptal dilekçesi, vefat ve mirasçılık belgesi belgelerini yollamanız yeterli olacak.
Merhaba ilginiz icin tesekkurler sagolun vefat eden yakinimizin telefonu parmak izi ile calisiyor abone numarasi bi turlu ogrenemedik. Bu iptal islemi icin gayrettepe de bulunan merkeze gitsek bizzat sonuc alabilirmiyiz
Yukarıda belirttiğim belgeleri götürürseniz yardımcı olacaklardır, rica ederim.
1 Beğeni