VDSL'e geçiş işlemim başlatılmadı

VDSL’e geçiş için dört kez başvuru yaptım. Destek kısmından talep oluşturdum, aradılar daha önceki başvurularımın görülmediğini ancak bu sefer işleme konduğunu söyledi. Ama hala bir işlem yapılmadı. Boş port olduğunu telekomdan onayladım. Eğer ben geçemeden portlar dolarsa kapatacağım. Komşum da ADSL’deydi VDSL’e geçti ama 10 gündür internet yok. O da TurkNet müşterisi.

Merhaba, kontrol ettim. Şu anda hizmetiniz aktif ve VDSL üzerinden kullanım sağlamaktasınız. Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız destek kaydı oluşturarak bildirmeniz yeterlidir. Uzmanlarımız sizinle iletişime geçerek yardımcı olacaklardır.

1 Beğeni

Bu konu 7 saat sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.