VDSL'den Fiber'e Geçiş Süreci

Merhaba,

Birkaç ay öncesinde bulunduğum siteye Türk Telekom fiber getirdi ve ben de geçtiğimiz cumartesi günü bir elektrikçi yardımıyla fiber kabloyu daireme kadar çektirdim, evin içerisinde veya dışarıda bir işlem yapılmasına gerek kalmadı. Cumartesi günü destek kaydı oluşturdum ve aranarak sözlü talebim alındı. Ekiplerin gelmesi ortalama kaç gün sürer acaba? Bir de kutuya bağlantı yapıldıktan sonra bu bağlantının aktif olması kaç gün sürüyor? İnternette araştırma yaptım fakat kesin bir bilgiye ulaşamadım.

Teşekkürler

TT ekipleri elindeki iş yoğuluğuna göre gelir, 1 gün de sürebilir 1 hafta da sürebilir, özellikle yazlık bölgelerde ekip eksikliği yüzünden kurulumların 10 günü aştığı bilr görülmektedir.
Ekip geldiğinde kurulumu yapıp interneti açıp gidiyor, yani geldiklerinde her şeyi bitirip interneti taşıyıp size teslim edecekler, onlar sizin evden çıkarken DSL sinyal sonsuza kadar kapanmış olacak.

Şu ana kadar ne TurkNet ne de Türk Telekom tarafından bir bilgilendirme var. Ankara’da yaşıyorum bu arada. Büyük ihtimalle olan olay TurkNet Türk Telekom’a haber veriyor ama Türk Telekom pek de oralı olmuyor gibi, 1 hafta sonra gider hallederiz???.. En azından TurkNet’in süreç içerisinde haber verdik, şu gelişmeler oldu şeklinde bir açıklaması olsa daha şeffaf olur süreç. Şuanda bir talep oluşturuldu mu, süreç devam edecek mi, ne kadar uzun sürecek gibi soruların hepsi havada sadece destek kaydı ile başvuru yapılabiliyor, maalesef ki çok amatörce…

Selamlar @btan, 79184972 numaralı kayda istinaden yazılı & sözlü olarak süreç ile alakalı tarafınıza bilgi aktarılacak :innocent:

Teşekkürler Alperen Bey, dün iletişime geçtiler fakat işlem sırasına alındı, aciliyet bildirdim vs. vs. dişe dokunur bir şey yok, yan dairem de başvurdu benden sonra ne hikmetse Türk Telekom ekipleri iletişime geçmiş.

Ayrıca müşteri hizmetlerindeki Kübra ve Dilan adlı iki terbiyesiz için de şikayet kaydı oluşturucağımı buradan da iletiyorum. Maalesef TurkNet müşteri hizmetleri konusunda eksilerde kalmış, yeni müşteri olmak isteyene canlı destek var fakat müşteriysen illa kayıt aç biz sana döneriz…

Açıkçası bu fibere geçiş işini nasıl halledeceğim, gerçekten Türk Telekom’a haber verildi mi verilmedi mi bilemiyorum çünkü TurkNet iletişimin i’sinden anlamıyor :slight_smile:

Berbat bir firma, geçen sene temmuzdan beri 100% zam yapacağınıza müşteri hizmetlerinizi düzeltin ilk önce.

Evet bugün başvuru yapmamın ardından 9 gün, yani 6 iş günü geçti. Hala Türk Telekom ekiplerinden haber yok çünkü TurkNet hala haber vermedi. Yeni destek kaydı açıyorum kopyala yapıştır cevaplar çok üzgünüz, aciliyeti bildirdim… vs vs.

Hala arıza kaydı diyorlar bir de konudan haberleri bile yok terbiyesizler sizi. Herkes görsün, eğer TurkNet kullanıyorsanız Türk Telekom altyapı getirdiyse siz bu altyapıdan faydalanamazsınız çünkü TurkNet Türk Telekom’a haber vermeye tenezzül etmiyor. Geri bildirim istediğinizde de Türk Telekom’a sorduk haber bekliyoruz diyorlar.

Maalesef iki üç tane youtuber a peşkeş çekip Türk Telekom altyapısından 500 mbps internet bağlayan TurkNet normal müşterileri işte höyle uğraştırıyor. Altyapınız geldiyse Türk Telekom’a geçin, TurkNet’in terbiyesiz müşteri hizmetleri ve sorumsuz firma politikalarıyla uğraşmayın aradaki fark 100 TL gibi bir fiyat en azından karşınızda muhattap bulursunuz :slight_smile:

Selamlar @btan, ekiplerimiz gün içerisinde arayarak tarafınıza bilgi aktardı. Konuyla alakalı ben de önceliğinizi tekrar iletiyorum.

Evet bugün 7. iş gününün sonu. Yan daire benden sonra başvurmasına rağmen ekipler hem geçen hafta hattı kontrol etti hem de bugün bağlantı yapmaya geldiler. Fakat ne hikmetse bana hala bir dönüş yok. Burada forumda yazdığım mesajları da moderatör onaylamamış (bu konuya değil başka konulara). Neden onaylamadınız acaba? Benim gibi ekip gelmesini bekleyen arkadaşlara yardımcı olmak istemiştim ben sadece.

Evet aciliyet beklemiyorum, bilgi talep etmenizi beklemiyorum hiçbir yerden, ha zaten onu da beceremiyorsunuz 3 kişilik müşteri hizmetlerinizle de, neden benden sonra başvuran yan tarafa ekip geliyor 2 kere de bana gelmiyor acaba? Ben bunu öğrenmek istiyorum.

  1. işgününe girmiş bulunmaktayız. 7 iş günü içerisinde tamamlanacak olan süreçte bırakın modem bağlamayı hattı kontrol etmek için ekip bile gelmedi. O ekip geldikten sonra bir de diğer ekibi de bekleyeceğim ama zaten daha ilk ekip gelmedi.

Benden sonra başvuran yan tarafın işlemleri dün tamamlandı sıkıntınız ne anlamıyorum tek yaptığınız şey aciliyet istemek, bilgi talep etmek bu kadar beceriksizilik olamaz ama. Arayarak ulaşın ama ben de bu sefer tatlı dille konuşmıycam telefonda bunu da söyleyeyim.

Tekrar selamlar @btan, forum kurallarımız gereği mükerrer konu açılışına izin verilmez. Kaydınıza istinaden arkadaşım sizinle görüştü, gereken bilgileri aktardı ve dönüşüm sürecinizi başlattı. Konuyu özel olarak takip ediyorum.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.