Referans olduğum bir arkadaş 15 gündür sorun yaşıyor. Turktelekomdan hattı taşıdık. Başvuru 2 si evrakları 3. de aldılar. 11. de ancak aktif oldu. Fakat adsl. Arıza kaydı açtık. 5-6 gündürde vdslde bağlanmıyor. Şimdide arkadaş sorun çözülmeyince mahçup oluyoruz. Bölgede hiç kimsenin internet kesilmezken sadece TurkNet abonesinin internet kullanamaması sorun oluyor. En azından tekrar adsl sinyale çevrilse belki internet olur. @Baran
Arıza süresince TurkNet tarafından müdahale edilememektedir, Türk Telekom’un arızayı gidermesini beklemelisiniz. Abone no gönderirseniz TT tarafına bildirilmesi adına arka planda ilgili birime iletebilirim.
2413385 abone No. Netgalaksi, gibir bu gibi durumlarda bile hatta müdahale edebiliyor. Ama TurkNet hiç dokunmuyor. Hattı tekrar adsl mode çevirebilirsiniz iyi olur.
Arıza altyapı kaynaklı yaşandığı için Türk Telekom sorumluluğundadır, arıza çözüm sürecine ulaştıktan sonra herhangi bir talebiniz olur Online İşlemler Merkezi üzerinden iletebilirsiniz.
Üstat arkadaş bugünde internet olmassa turktelekom başvuracağım diyor. Siz bu uyarı varken vdsl çevirdiniz. En azından adsl sinyal çevirin yada online işlemlerden tarifeleri açın siatemsel deneyelim. Abone kaybetmeyelim. Komşuda herkeste internet var sadece bu abone de yok. Yinede karar sizin.
Merhaba @Gulnare, ben şimdi arkadaşınızın hizmetini kontrol ettim. Hizmet VDSL olarak bağlanmış. Ancak arkadaşınızın bölgesinde yaşanılan genel arıza nedeniyle bu VDSL hızları şu an için alamıyor Genel arıza yerleşik operatör tarafından giderildiğinde VDSL hızları ile bağlantı gerçekleştirebilecektir. Bilginiz olsun.
Üstat saha personelini yakalamıl. Sormuş. Genel arıza yok diyor. Daha 1 ay sonra dolaplar aktarılacakmış. Belkide uzar diyor. Arıza kaydı açmadan bakamam diyor. TurkNet 'e iletin arıza kaydı açsın diyor. Şimdi Ankara fatihteki abonelik te aynı uyarıyı veriyor. Sizin sistemlerde sorun olabilir mi?
Umarım çözülür sorun
Arkadaşınızın müşteri numarasını biliyorsanız bana özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben kontrol ettirip size geri dönüş yapayım.
Bu arada OİM’den aldığı genel arıza görüntüsünün ekranını alıp atarsanız süper olur.
Üstat resim yukarıda. Saha görevlisi devre numarasını almıştı. Aradı düzeltmiş sağolsun. Hizmet numarası hala gerekli ise vereyim. Ama tarihi girilmemiş araza ilk devafa gördüm.
Harika düzelmiş güzel
Tşkler. (20 karekter)
2413385
2174023
Bu abonelerde altyapı çalışması yok ama online işlemlerde var görünüyor. Altyapı çalışmasının süreside belirtilmemiş.
Süper haber. Çok sevindiim İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
Bu konuya baktırıp geri dönüş yapacağım. Çok teşekkürler.