VDSL Sürekli Kopma/Düşük Hız

Merhaba,

TurkNet’in bana 44 mbps altyapım olduğu ve 35mbps VDSL alabileceğimi belirtmesi ve bu konuda ısrar etmesi ile 50mbps Özgür İnternet paketine aboneliğimi yaptırdım. Bugün gelip internetim bağlandı, internet için kullandığım kablo CAT6 yeni çekilmiş sorunsuz/yamasız bir kablo. Bu işlemlerden sonra modem ayarlarını yapıp internete girdiğimde 27500 civarı maksimum hız ve 27300 tanımlanmış hız, 8.1 snr ve 20.1 attenuation değerleri ile 40-45 dakika boyunca sorunsuz, kopmasız, donmasız ve düşük pingli bir kullanımım oldu. Bu dakikadan sonra ise internet bir anda koptu ve 10 dakika boyunca sürekli koparak bağlanmamaya devam etti. Modemden değerlere baktığımda 26000-27000 arası hız ve 7.3-8 arası snr değerleri ile bağlantı sağlandığını ama hemen devamında modeme ulaşan hızın 7000-26000 aralığında dalgalandığını ve snr değerininde 8den 0lara düştüğünü görüyordum. Bu olay 10 dakika yaklaşık devam etti ve en son 17900 hız değerinde sabitlendi. Şimdi sorun şu, benim zaten halihazırda kullandığım başka firmadan taahhütlü bir 16mbps paketim var, bu paketi ayrı olarak deneme ve hızı alabiliyorsam devam etme amacıyla aldım. Ama eğer alamayacaksam iptal ettirmeyi düşünüyorum. Bu konuda yapabileceğiniz bir şey (değerlerin kontrolü, neden 40 dakika sonunda böyle bir olay yaşandığı, hızımın 17demi kalacağı yoksa vaat edilen değerlere mi ulaşacağım hakkında bilgi verilmesi) var mı acaba? Online işlemlerde hala aktivasyon kısmında olduğum için hizmet numarası vs. göremiyorum, ama adres vb. bilgileri verebilirim isterseniz.

Şimdiden teşekkürler:)

Bu değerler ilk 40 dkya boyunca stabil aldığım değerler

Kopmadan sonra bu değerler 17940a düştü, 2. resmi eklememe forum izin vermiyor.

Destek kaydı açın online işlemler den türk Telekom kontrol etsin.

Enteresan olan şey hala aktivasyon kısmında online işlemler, o yüzden sadece bize ulaşın kısmında aktivasyon başlığı altına mesaj yazabiliyorum, o başlıkta tamamlandı diye kapatılmış, kısacası oradan da ulaşamıyorum.

@Baran arkadaşımız gerekli yerlere aktaracaktır :blush:

2 Beğeni

Özel mesaj üzerinden abone numaranızı gönderir misiniz?

Merhabalar, şu an aktivasyon işlemleriniz devam ediyor olabilir… İsterseniz bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden yazın. Ben size bu konuda yardımcı olmaya çalışayım. Gerekli tüm işlemleri arka planda kontrol ettirerek hızlıca aksiyon almanızı sağlayabilirim. Sizden geri dönüş beklemekteyim :slight_smile:

1 Beğeni

Hocam benim İnternetim sürekli kopuyor bunun hakkında bilgi almak istiyorum yardımcı olur musun

Merhaba, abone numaranızı özel mesaj üzerinden iletir misiniz? İnceleyip size yardımcı olacağım.

2 Beğeni

Merhabalar @TheSoul, probleminiz çözüldüğünde konu içerisinden bilgi verirseniz sevinirim :raising_hand_man:

1 Beğeni