Merhaba Vdsl hat kullanıyorum ve almam gereken hızları alamıyorum başka bir vdsl porta geçme hakkım var mı ? Ya da nereye başvurmam laızm bunun için
Merhabalar, bu sorunun birden fazla sebebi olabilir. Direkt port değişimi yerine çözümü için çalışalım. İsterseniz sorununuzu öncelikle direkt Online İşlem Merkezimiz üzerinden “modem buluşması gereken hızda buluşmuyor” kategorili bir kayıt oluşturun. İçine hattınızda aldığınız hız testlerinizi ekleyin. Talebinizi doğrudan iletin. Arkadaşlarım nedenini sorgulasın, hattınızı incelesinler. Size gelecek cevap doğrultusunda hareket edersiniz/ederiz.
Daha öncede birkaç TurkNet Online İşlem Merkezi üzreinden destek talebi oluşturdum.İncelediler modemime almam gereken hızın ulaştığı gözüktüğünü söylediler. Evet dsl raporlarında 100 mbps ulaşıyordu ama 45 mbps kullanabiliyorum sadece @EFG
Evine gelen internet kabloları da bir problem olabilir veya modeminden bir problem olabilir yenimi eskimi bilmeyerek genel olarak yazdım
Testi kablolu mu yapıyorsunuz?
Evet kablolu yapıyorum
Modemim yeni knetic extra dsl.Kabloyu da direk saha dolabından gelen kablo modemime bağlanıyor arada herhangi bir ek yok
Hattın mükemmel. Keyifli kullanımlar. Önizleme sürümü yazılıma geç sorunun çözülür.
Sanmıyorum Tplink 9970 de denedim yinede aynıydı ama deneyeyim
evet denedim değişen bir şey yok.Hızım sakni 45 e sabitlenmiş gibi
https://www.nperf.com/r/3328340591659170-iAZvvMKs
Bence de olabilir. Hattınızın incelenmesi için aynı şekilde destek kaydına belirtin. IP sıkıntısı olabilir.
Yeniden bi tanımla yapsınlar. Bende 50 geçerken hattım 20 30 lara takılmıştı düzeldi sonra
Ekranın tamamını ss atabilirmisiniz? Yani kablolu mu, kablosuz mu test yapıyorsunuz bir kanıtlayın bakalım.
Test yaparken ekran videosu bile olur. Hat değerleriniz çok güzel sorun olmaması gerekiyor. Kanıtı bekliyorum.
Kablolu yapıyorum eve geçeceğim birazdan gönderirim
buraya video yükleyemedim o yüzden drive a upload ettim
kablolu bağlıyım sağ alta gözüküyor
‘KANITLAYIN’ ne demek yahu burası mahkeme salonu mu? testi nasıl yapıyorsunuz deyip bir görsel yada video paylaşır mısınız demek yerli bence?
Kanıtlamalık bir şey yok. Benim arkadaşımda da aynı sorun vardı Network ekibi hallediyor. Arka planda hız sabitlenmesi yaşanıyor bazen. Hat değerleri 66 mbps fakat 33 mbps alıyordu Bir de Keenetic modem de dns ataması varsa onu kaldırın. Öyle deneyin yoksa zaten problem TurkNet Network kısmında.
OİM -Teknik & Destek - Yardım Merkezi - Arıza - Hızım Düşük Performans Destek Kaydı oluşturun. Temsilciye hat değerlerinizi ve hız testi sonucunuzu iletin, en kısa sürede hattınız incelendikten sonra gerekli müdahalede bulunacaktır.