Vdsl Port Yok Sorunu / Esenyurt-Mehmet Akif Ersoy Mahallesi

Merhaba,
3 hafta öncesinde Telekom ile sözleşmemin sonlarına doğru yaklaşmam nedeniyle web sitenize giriş yaptım altyapı sorgusunda 100 mpbs hız alabileceğimi gördüm ve ardından müşteri hizmetlerinizi aradım. VDSL destekli modem kullandığımda satın aldığım paketle altyapımın 100 mbps hıza elverdiği kesin bir dille 100 mbps hız alacağım sözü verildi. Aktivasyon işlemleri tamamlandıktan sonra hızımın 11 mbps olduğunu gördüm. Web sitenize tekrar girdiğimde altyapı sorgu sonucunun 11 mbps olduğunu gördüm. Defalarca destek talebinde bulundum ve defalarca boş port yok cevabı aldım. Bu durumda vaadedilen söz yerine getirilmemiştir. Bunların yanı sıra 27 Ocak 2023 tarihine kadar günlük periyotlarda altyapı sorguları gerçekleştirdim. 27 Ocak 2023 tarihinde ekte yer alan görüntüdeki sonuçla karşılaştım ve önce hemen bir destek kaydı oluşturdum ve ardından müşteri hizmetlerini aradım. Destek kaydıma boşta port bulunmadığına dair dönüş yaptılar. Müşteri hizmetlerini arayıp İnternet başvurusu yapmamı istediğimde adresim için kesin bir dille VDSL port verebileceklerini söylediler.
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
TurkNet Abone No=3107480
Ekte bulunan linkten altyapı sorgusuna ait videoyu görüntüleyebilirsiniz.
Destek kaydına gelen

https://drive.google.com/file/d/18D2As1Cc3-OxKc_DdyQUR5sIsbr19fy0/view?usp=sharing

Selamlar @antiparazit0625, port tahsisi yerel sağlayıcı kontrolündedir. VDSL portunun uygun olduğu süreçte oluşan sorgulama ekranı, portun dolmasıyla birlikte henüz güncellenmemiş olabilir. Paket / Tarife / Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden 15 gün aralıklarla kayıt oluşturursanız ekipler yardımcı olacak :raised_back_of_hand:

1 Beğeni

Altyapı sorgusuna ait video linki : Video_2023_01_30-1.webm - Google Drive

Merhaba değerli kardeşim. Dün 11 mbps sonucu ile karşılaşıyordum. Bugün ise tekrar 100 mbps vdsl altyapı desteklediğini görüntülüyorum. Vdsl port boşalıyor ancak arkadaşlar her gün sorgulamama rağmen portu bana vermiyorlar. Başka bir müşteri olasrak müşteri temsilcisini arayıp soruyorum boşta var geçişinizi sağlayabiliriz diyor. Ancak mevcut aboneliğimle destek kaydı bıraktığımda boş port yok diyorlar. Özgür 100 paketi kullanıyorum. Geçiş öncesi kesin dille bana vaadedilen 100 mbps hızı alamıyorum.
Güncel altyapı sorgusuna ait bir video bırakıyorum:

Değerli net uzmanlarımızdan @HKN, sistem üzerinden kontrol ettiğinde boş port olmadığını belirtti. Boş port bulunmadığı için şu an yapılabilecek farklı bir işlem bulunmuyor. Belirttiğim gibi bu sorgulama ekranıyla alakalı sistemsel bir hata gibi görünüyor.

1 Beğeni

Hala vdsl port boşta görünüyor. Sistemsel hata diyorsunuz. Alperen Bey bakın ben 16 mbps hız vaadiyle geçmedim TurkNet 'e. Bana geçer geçmez 100 mbps alacağımı vaadettiler. Kesin dille konuştular. Siz de buyrun sorgulayın. 100 mbps almam gerekiyor. Boş port var fakat bana sunulmuyor. Gerekenin yapılmasını rica ederim.