Merhabalar iyi geceler diliyorum 20-25 gün aralıklarla TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi den destek kaydı açarak VDSL port sorguluyorum fakat her zaman aynı cevabı alıyorum VDSL portlar doludur. Portlar hiç boş olmuyor VDSL portların fazla olmasını nasıl sağlayabilirim mahallede yeşil direkler üzerinden siyah kablonun içindeki bakır kablodan sadece ADSL 16 megabit internet sağlanıyor ama VDSL portlar da var fakat hep dolu nasıl bir yol izlemeliyim. Santraldeki VDSL portları çoğaltsalar kablolarda değişimide olacağı için mi yapmıyorlar acaba? Yada kablolarda değişiyor mu? Teşekkürler
Bakır kablo üzerinden hem vdsl hem adsl hizmet alabilirsiniz bu site üzerinden sorgulama yapıp ss atabilir misiniz Netspeed Altyapı Sorgulama - İnternet Altyapı ve Fiber Sorgulama
Saha Dolabı/Santral Port Takviye işleminde bölgedeki kullanıcı talebine göre yapılmaktadır. Toplu imza ile bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü’ne dilekçe bırakmanızı öneririm.
Merhaba, özelden yazıyorum.
Teşekkür Ederim yazdıklarınızi deneyeceğim inşallah olumlu sonuç alırım
Yapıyorum ama vdsl portlar dolu gözüküyor