Vdsl im adsl lite a dönüştü

35mb İnterneti yıllardır kullanmaktayim genelde sorunsuz ancak bir süredir 20mblere düşmüştü, dün öğlen ise tam olarak gitti,modem zorda olsa bağlanıyor ve modemin bütün ışıkları yanıyor ancak İnternet ya çok aşırı yavaş ya da hiç yok, modem ayarlarına girdiğimde adsl_g. Lite bağlantı olarak görünüyor ve bağlantı bir kaç yüz KB lerde görünüyor. Bağlantılara baktığımda vdsl olarak değil adsl olarak bağlandığımı görüyorum. Internet üzerinden çalışıyorum ve lütfen acilen çözüm bulunmasini istiyorum. Müşteri numaram 1508860, konuyla ilgili destek kaydı da oluşturdum 46894366 ancak telden otomatik oluşturduğum için sorunu yanlış belirtmiş olabilirim, lan ışığı ve İnternet ışığı bağlanması uzun sürse de yaniyor.

Bölgenizde bakım, yenileme çalışmaları yapılıyor olabilir, bu gibi süreçlerde kullanıcılar internetsiz kalmasın diye yedek portlar üzerinden hizmet sağlanabiliyor. Temsilci tarafınıza en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.

1 Beğeni

Kaydı dün oluşturmuştum, Türk Telekomun kontrol yapacağı söylendi ancak gelen giden olmadı, şu an sizin tarafınızdan mı yapıldı bilmiyorum ancak bağlantı modemde vdsl olarak görünmeye başladı hız ise 0.8mb. Ben arıza kaydını ilk anlarda İnternet hiç olmadığı için o şekilde oluşturmuştum ancak şimdi bağlantı var ama çok yavaş ve dengesiz sizin kendi ekranlarınızdan yapabileceğiniz bir şey varsa bi bakabilirseniz çok sevinirim. Cevap için teşekkürler.

Merhaba,
Öncelikle sistemden müdahale yetkimin olmadığını belirteyim. Gerekli birimler arka planda müdahale ediyorlar. Temsilci tarafından destek kaydı üzerinden dönüş sağlandı mı?

Evet mesajlaşma şeklinde geri dönüş sağlandı, sanırım Türk Telekomun halletmesi gereken bir sorun var kablolarla ya da santralle ilgili, şimdilik bekliyoruz, umarım kısa sürede düzelir. Teşekkürler

Umarım en kısa sürede çözüme ulaştırılır, OİM üzerinden size yapılan dönüşleri buradan belirtirseniz yapılabilecek farklı bir yöntem var ise tarafınıza dönüş sağlarız. Rica ederim :slightly_smiling_face:

TurkNet Online İşlem Merkezi den sadece Türk Telekom’a iletildiği onlardan cevap beklendiği söylendi, şimdi kontrol ettim 8mb civarında internet var, sanırım bi çalışma var. Şanssızlık hafta sonuna denk geldi, farklı bir gelişme olursa tekrar yazacağım. Çok sağolun, İyi çalışmalar.

1 Beğeni

Sorun çözüldü,hattanmis sanırım, tekrar teşekkürler, iyi günler.

1 Beğeni

Sorunun çözülmesine sevindim, keyifli kullanımlar dilerim :hugs:

1 Beğeni

96 dakika sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.