Vdsl geçişte internet bağlantımın kesilmesi

Merhaba. Oturduğumuz bir önceki adreste TurkNet vdsl kullanıyorduk. Yeni taşındığımız adreste vdsl altyapısı olmasına rağmen boş port olmaması sebebiyle hizmet adsl olarak nakil edildi. Aradan geçen süre sonrasında kontrol ettiğimde boş vdsl portu olduğunu görüp geçiş talebinde bulundum. 3 iş günü içinde geçişin tamamlanacağı ve anlık bir kesinti haricinde bir sorun olmayacağı söylendi. 3 iş günü sonunda destekle iletişim kurduğumda boş port olmaması sebebiyle başvurumun reddedildiği söylendi ancak arkadaş tekrar kontrol ettiğinde port gözüküyordu ve tekrar başvuruda bulundu. Bundan yaklaşık 1 saat sonra internet bağlantım kesildi (dsl ve internet ışıkları tamamen gitti). Acaba geçiş mi yapıldı diyerek modemi resetleyip vdsl kurulumu yaptım ancak düzelmedi. Müşteri hizmetleriyle konuştuğumda geçişinizin tamamlandığına dair iletilen bir şey yok tekrar adsl olarak kurup bekleyin ve arıza kaydı oluşturun dendi. Arıza kaydı oluşturduğumda bana ulaşan arkadaş modemin ip alamadığını söyledi ve tt ekiplerini yönlendirdi. Bu ip alamama sorunu ve internet bağlantımın kesilmesi vdsl geçişle alakalı bir şey mi yoksa tam bu sürece denk gelen bi aksilik mi? Çözümü nedir tt ekibinin gelip hemen çözebileceği bir şey mi? Okulum online ve sınavlarıma 10 gün gibi bi süre kalmış durumda.

Selamlar @prewow, forum profilinizde müşteri numarası bulunmadığından sürecinizi inceleyemedim. Müşteri numaranızı ekledikten sonra bilgi verirseniz incelemek ve yardımcı olmak isterim.