Vdsl geçiş sorunları

Herkese iyi günler öncelikle 1 haftadır uzun bekleme seansları birlikte başlayan ADSLden VDSLe geçiş sürecindeki son noktadayım.Yeni modem alıp talepte bulundum gerekli herşey 1 haftalık süreçte bugün sonlandı derken tekrar bir problem oluştu.Artık pes edeceğim bu açtığım konu sonrası bir çözüm bulunmadığı takdirde gerçekten ISS değiştirmekten başka bir çözümüm yok.Konuya geliyorum hemen öncelikle bugün sabah ekiplerin altyapıyı tamamladıklarını modemimi VDSL modunda kurup interneti kullanabileceğim söylendi hemen denileni yaptım ve ADSL de internet alırken VDSL kurulumu yaptığımda internetim kırmızı ışığı yandı ve dsl ışığımda yanıp sönmeler başladı.TurkNet teknik bilgiler kısmından Vae nin açık olduğu portun açık olduğunu ve gelen internetin 83mb hızda geldiğini görüyordum ancak OFFLİNE durumda olup modemimde kırmızı ışık yanıyor ve internet erişimim olmuyordu.Ekip aradı görüştük çözüm bulamadılar güncelledim tekrar deneyin dediler ve düzelme olmadı neyse önerdikleri şey modem müşteri hizmetlerini arayıp destek almamdı yeni modemde neyin problemi var anlamış değilim.Şuan adsl ile 14mb internet alıyorum vdslde internet alamıyorum.Fotoğraflar ektedir bilgilerinizi paylaşmanızı istiyorum ve Ekiplerdende destek talep ediyorum.Cidden bıktım artık!!





1 Beğeni

Sıfırlayarak hiç denedin mi . Halen adsl den mi internet alabiliyorsun eğer öyleyse Vdsl sinyali vermesi gerekiyor :thinking:

Merhaba, modeminizi güncellemeyi denediniz mi?
Modeminizin marka ve modelini öğrenebilir miyim?

1 Beğeni

Everest sgv-300 güncelleme yapmayı bilmiyorum

Sırlayarak derken? Şuan vdsk kurulu ve internet yok adsl kurduğumdan internet var

1 Beğeni

Destek kaydına yazabilirsin

Modeme adsl olarak kurduğum da internet geliyor
Vdsl olarak kurduğumda internet yok .
Vdsl olarak sinyal verilmesini istiyorum. Yaz

+90 212 444 78 99 yani Everest müşteri hizmetlerini arayıp durumunuzu izah etmenizde fayda var. Benim düşüncem yazılımsal bir problem olma olasılığı var.

1 Beğeni

Modemle alakası yok adsl kurulum sinyali devre dışı kalması lazım. Hâlâ adsl olarak veriyorlar

Bu kesin mi yani vdsl aktifken adsl pasif mi olmalı napıcam nasıl düzelticem bu durumu?

Adama yazacaksın o ayarlıyacak.

Modeminize bağlı olan kabloları tekrardan gözden geçirmenizde fayda var. Telefon kablosunun yerini yanlış takmış olabilirler.

Ekleme: Everest SG-V300 modemlerinde gelen bir problem var VDSL yönünde. Modeme bağlanan kabloları gözden geçirmenizde fayda var.

2 Beğeni

Telefon hizmetide alıyorsanız. Karışıklık olabilir.

1 Beğeni

Evde telefon hizmeti almıyorum ve eğerki hatlara bakan ekip kablomun hangisi olduğunu belirten bir kart astıysa kontrol ederim

Modeminize bağlı olan kabloların fotoğrafını bizimle paylaşır mısınız?

Nasıl yani genel olarak bu modemlerde vdsl problemi mi varmış?

Aynen öyle genel olarak VDSL problemi yaşayan var bu modem versiyonunda.


Buyrun modeme bağlı kablolarım

Everest müşteri hizmetlerini aramanızı öneriyorum bu konu hakkında çünkü bu sorunu yaşayan birçok kişi var yani sizin gibi aynı sorundan muzdaripler.

Everest müşteri hizmetleri numarası: 444 78 99

Alakası yok :confused: sinyal yanlış verilmiş adsl hizmetı alıyorum şuan Vdsl olarak hizmet alman gerekiyor.

Adsl kurulum yapınca internet gelmemesi lazım
Vdsl kurulum yapınca gelmesi gerek .

Temsilciye söyle adsl sinyali geliyor diye
@TworA bi el at

Kullanıcıya posttan önce iletişim halindeydim, gerekli açıklamayı yaptım. Hem ADSL, hem VDSL aynı zaman da kullanılamaz olacağını ve portunun hayla ADSL üzerinden hizmet verildiğini belirttim, o anlamda açıklamıştım. Arka planı mutlaka incelenecektir…

2 Beğeni