İnternetteki tüm altyapı sorgu sayfalarında 50 mbps’ye kadar internet alabildiğimi ve boş port olduğunu görüyorum. Ama vdsl’e geçişim boş port olmaması nedeniyle gerçekleşmedi. Sizce sebebi ne tt kendi müşterilerine mi öncelik tanıyor?
Merhaba, evet, kendi müşterilerine öncelik ve firmalara bu tarz yaptırımlar uyguluyorlar. Temsilciye belirli aralıklarla VDSL geçişinizi isteyin.
Aynı sorunu ben de yaşıyorum. BTK’ya şikayet ettim sonuç çıkmadı. Acaba Rekabet Kurulu’na falan mı şikayet etsek?
Ne kadar merci varsa bu konu ile ilgili şikayet edebilirsiniz.
TurkNet vdsl porta taşıma konusunda çok nazlı davranıyor bunu fark ettim, acaba netspeede falan geçseniz onlar da aynı şeyi söyleyecek mi, netspeedi arayıp öğrenin isterseniz boş port gözüküyor mu diye
NedSpeed sitesinde port var gösteriyor. Turk.net sitesinde de port var gözüküyor çünkü port olmasa 16 MBPS gözüküyordu. Ancak geçiş yapılamıyor bir türlü.
Öncelikle herkese teşekkürler. Bugün yaptığım altyapı sorgularında TurkNet altyapınıza ulaşılamıyor tarzında bir şey dedi, gıbırnet de bir sonuç göstermedi, netspeed de 15 mbps gösterdi. (Önceki günlerde hepsi 50 mbps yazıyordu boş port var yazıyordu) Tahminimce türk telekom kendi müşterileriyle doldurdu vdsl portları. Bir de TurkNet bir mail göndermiş 10 haziranda planlı altyapı çalışma diye ben türktelekom altyapısındayım ttnin planlı bir çalışması yok şehrime de TurkNet geleceğini sanmam nedir sizce bu altyapı çalışması dediği?
Belki deneyebilirim ama şu aralar interneti yoğun kullanıyorum yaza kadar geçiş olmazsa netspeedden deneyebilirim
Bölgeniz de ve altyapınız da çalışma sonucu altyapı sorgulama durumu gözükmüyor veya eksik sorunlu olabilir. Türktelekom da gözükmemesi normal yani, kim bilir günde kaç yüz/bin kişinin altyapı çalışması oluyordur ve doğal olarak küçük çalışma, bakım gibi durumları girmiyorlardır. Size mail ile gelen çalışma mahalle civarında ki altyapı ve dolap/santral çalışması olabilir.