VDSL geçememe sorunsalı

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydında nasıl bir geri dönüş yapıldı acaba ?
Buraya ekran görüntüsünü atar mısınız?

Birde modeminizi hard reset yapıp baştan kurunuz. Bazen Modem kaynaklı sorunlar olabiliyor. Modülasyon türünü de VDSL yapın kurarken.

Birde modem arayüzündeki dsl bağlantı türünü gösteren kısmı buraya atar mısınız?

Sanırım daha önce 35 Mbps lik paket kullanıyordunuz yanlış anlamadıysam.

Birde modem arayüzünden hat değerlerinizi atmanızı rica edicem.

Bu arada bu tür bilgileri paylaşırken abone numaranızı hizmet numaranızı ip numaranızı karalayarak atmanız sizin için güvenli olacaktır.
Zira dolandırıcılık hat safhada olduğundan bilgilerinize ulaşarak sizi kandırmaları muhtemel.
Duruma göre attığınız bilgiler ışığında gidebileceğiniz yol için size yardımcı olmaya çalışacağım.