VDSL geçememe sorunsalı

Evet arkadaşlar yaklaşık bir ay önce , VDSL 50 mbs kadar hız alabileceğim bir paketimin alt yapım tarafından desteklendiğini söylediler ve VDSL geçiş işlemini yaptırdım , daha sonrasında internetim kesildi ve 1 aydır internetimi kullanamıyorum. Teknik destek sürekli yok çözüm aşamasında yok bşlmem ne diye sallayıp duruyorlar , tp link tp link td w9970v3 300 mbs VDSL2 destekli modem kullanıyorum , artık lanet olsun 108 lirayı da vermeye razıyım ama 1 aydır internetimi kullanamıyorum yetkililere sesleniyorum ben artık ücretini ödediğim internetimi kullanmak istiyorum…

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydında nasıl bir geri dönüş yapıldı acaba ?
Buraya ekran görüntüsünü atar mısınız?

Birde modeminizi hard reset yapıp baştan kurunuz. Bazen Modem kaynaklı sorunlar olabiliyor. Modülasyon türünü de VDSL yapın kurarken.

Birde modem arayüzündeki dsl bağlantı türünü gösteren kısmı buraya atar mısınız?

Sanırım daha önce 35 Mbps lik paket kullanıyordunuz yanlış anlamadıysam.

Birde modem arayüzünden hat değerlerinizi atmanızı rica edicem.

Bu arada bu tür bilgileri paylaşırken abone numaranızı hizmet numaranızı ip numaranızı karalayarak atmanız sizin için güvenli olacaktır.
Zira dolandırıcılık hat safhada olduğundan bilgilerinize ulaşarak sizi kandırmaları muhtemel.
Duruma göre attığınız bilgiler ışığında gidebileceğiniz yol için size yardımcı olmaya çalışacağım.

Ankastrede adınıza etiketli yeni bir kablo bırakılmış olabilir mi? Modeminiz VDSL uyumlu mu? Yeniden kurulum yaptınız mı? (Eğer DSL ışığı sabit yanıyor ise)

Durum bundna ibaret sorunun benden kaynaklı olmadığını biliyorlar sanırım bu güne kadar eve sadece birisi geldi oda modemin foroğeafını çekip gitti o gündne beri banbana söylenen tek şey bu sürekli sallıyorlar , yardımcı olan yok kullandığım 8 16 adsl di 35 değildi 50 ye çıkardığım gün internet direk kesildi ve , 15 gündür internetsiz sürünüyorum ne dsl ışığı yanıyor nese internet


Yaani 1 rsim koyabiliorum daha fazla koya bilsem yetkililerin sadece aynı şeyleri söylediğinini atıcam ama artık çaresizim

Şu anda başka resim atmayı dener misiniz hesabınızı güncelledim.

Anladığım kadarıyla 50 mbps’lik pakete geçiş yaptıktan sonra internetiniz 1 aydır yok yani paket değişikliğinden sonra direkt internet gitti. TP-Link modeminiz sanırsam VDSL moduna geçiş yapmadı gibime geliyor yani modemi resetleyip tekrardan 0’dan modem kurulumu yapmayı dener misin.













Hocam tp link hızlı kurulum yapınca otomatik oluyor dediler

Arıza kaydı teknik durum bilgisini atabilir misiniz ?

Attım kardeşim tüm resimleri

Arıza kaydı teknik durum bilgisi yok.


Arıza Kaydı Teknik durum Bilgisini atabilir misiniz buradaki

TurkNet online işlemler paneline giriş yapın ve Teknik & Destek bölümünden Teknik Bilgiler’in ekran görüntüsünü atar mısın? Ekran görüntüsünü attıktan sonra aşağı taraftaki bağlantımı yenile butonuna tıklar mısın?

1 Beğeni


Buyrun

Farklı bir VDSL modemle test edebilir misiniz ? hattınıza VDSL sinyal geliyor. -3.3 dB bir değişik ama.

Apartmanınızda yeni abonelik yaptıran birisi var mı?

Elektrik odasına gidip internet kablolarında kopukluk var mı diye kontrol eder misiniz?

Eğer dediklerimde sorun yoksa VDSL portunda büyük ihtimalle sorun var. Eğer elektrik odasındaki internet kablolarında sorun yoksa sorun düzelene kadar ADSL alt yapısını kullanmaya devam edebilirsiniz veya sorun çözülene kadar beklemeyebilirsiniz. ADSL alt yapısına geçmek için Online işlemler > Paket & Kullanım > İnternet Paket Değişikliği adımlarını takip edebilirsiniz. Arızanın sizlik bir durumu yok saha dolabındaki portta sıkıntı olabilir ve bunu da TT ekibi düzeltebilir. TT il müdürlüğüne müracaat edebilirsiniz süreci hızlandırmak için.

Paket değişikliği yaptım adsl dede gitti şimdi gelmiyor ne yaptılar bilmiyorum

Elektrik odasına gidip internet kablolarında kopukluk var mı diye kontrol ettiniz mi? @Razersht

Ettim zatne şöyle bi dueum var benim internetim VDSL geçişiniz tamamlandı dediği an gitti öyle birşey olsa daha önceden giderdi

Elinizde farklı bir modem var mı?