Vdsl 35 mbsp yerine 10 mbps adsl hızı alıyorum

Altapımın vdsl max 50 mbps desteklediğini söylediler ben de buna inanarak 35 mbps özgür iletişim paketini seçtim işte belgeleri kargoyla yolladım vs vs bugün aktivasyonuzu tamamladık kullanıcı adı ve şifrenizle internete bağlanabilirsiniz dediler.Kurulumu yaptım bu arada modemim adsl ve vdsl2 destekliyor.Sonra hız testi yaptım ve sonuç 10 mbps download 0.7 küsür upload :smiley:.Modem arayüzünde ise şöylebir hata veriyor ‘’ Mevcut DSL modulasyon türü olarak ADSL kullanılıyor. VDSL bağlantısı devre dışıdır.‘’ konuya hakim arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim teşekkür edeirm.

1 Beğeni

İlk kurulum ADSL port’a yapılıyor TurkNet Online işlemlerden Destek kayıdı açın VDSL’e geçiş yapmak istiyorum diye bildirin.

1 Beğeni

İşte sorun orada online işlemlerden destek kaydı oluşturamıyorum sayfa bulunamadı diyor mevcut aktivasyon biletini de tamamlandığı için kapattılar nasıl bir yol izlemem gerekiyor.Telefondan müşteri hizmetlerine zaten ulaşamıyoruz.

TurkNet OİM menüsünden Teknik&destek seçeneğini seçip işlem menüsünden paket değiştirmek istiyorum seçeneğine basıp Vdsl altyapıya geçmek istiyorum diye belirtebilirsiniz aynı sorunu yaşadım o şekilde destek kaydı açıp çözdüm. Yapa altyapısında da olabilirsiniz belkide düşük hız alma sebebiniz yapada olmanız olabilir. Yapa mesafeniz çoksa yapa adslden Vae vdsl e geçiş talebinde de bulunabilirsiniz.

1 Beğeni

Başka bir operatörünün adsl hizmetinden mi geçiş yaptınız? Eğer öyleyse ilk etapta ADSL bağlantı verilir daha sonra VDSL port müsait ise VDSL geçişi yapılır.

1 Beğeni

teknik destek kısmında dediğiniz yeri bulamadım yardımcı olur musunuz acaba.Bu arada yapa altyapısında değilim cevabınızı için teşekkür ederim.

Evet Vodafone’dan TurkNet’e geçiş yaptım Vdsl portumuzun boş olduğunu söylediler şuan destek kaydı oluşturamıyorum cevabınız için teşekkür ederim.

Güncelleme-Telefondan kayıt oluşturdum sorunu açık bir şekilde anlatıp bileti yolladım cevap verdiklerinde burayı tekrardan güncellerim.

1 Beğeni

Başka bir sağlayıcıdan TurkNet’e geçerken eğer ev telefonu numarası yoksa numara tanımlanana kadar VDSL geçiş sağlanamıyor. Eğer kullanmıyorsanız yalın internete geçiş talebi oluşturun. VDSL’e geçişiniz daha kısa sürecektir.

1 Beğeni

kusura bakmayın tam anlayamadım anladığım şekilde cevaplarsam bizde ev telefonu yok şimdi bu numarayı TurkNet mi sağlıyacak biraz açıklar mısınız.Bu arada kullandığım paketin yanında yalın internet yazıyor 35 mbps.

Eğer hizmet yalınsa sorun yok. Kayıt açmanız yeterli.