Vae geçişi sonrası telefon hizmeti alamıyorum

Merhaba arkadaşlar,

TurkNet yapa hizmeti kullanıyordum. Türk Telekom yeni kabinleri yerlestirince vae ye geçiş yaptık. Fakat telefon hizmetinde geçiş birkac gün sürecek dendi. Fakat oluşturduğum kayda gelen cevap beni tatmin etmedi. İç tesisatta problem var diyorlar fakat internet hizmeti alıyorum bu hat üzerinden sorunsuz. Bu nasıl oluyor ??

Screenshot_20221218-213813_TurkNet

Selamlar @aligultekin34, problem devam ediyor mu? Forum profilinize müşteri numaranızı tanımlamanızı rica ediyorum :raised_back_of_hand:

Internetin sorunsuz olduğunu belirttiniz ama sorun varsa saha dolabı çok yakın mesafede olduğunda fark edemiyor olabilirsiniz. Hat değerlerinizin ekran görüntüsünü atabilirseniz belki bir fikrimiz olur.

Merhaba,

Screenshot_20221220-182452_Chrome

Hat değerlerine bakıp yorumlayabilir misiniz ?

Hat kaliteniz çok iyi, teknik sorun için kayıt açıldıysa bununun sonuçlanması gerekir.

Türk Telekom iç tesisat sorunlu diyor. Bugün TurkNet gelip kendi kontrol edecek. Bakalım ne sonuç çıkacak

Bugün hesapta geleceklerdi… Gelen giden yok…

Selamlar @aligultekin34, randevu uyumsuzluğuyla alakalı ekiplerle iletişime geçildi. Konu hakkında bilgilendirme yapmak adına arandığınızı fakat ulaşılamadığını görüyorum.

Hesapta bugün geliceklerdi ne gelen var ne de giden var…