VAE gecis sorunu

Merhaba

07 ocakdan beri sure gelen hat kopma sorunuma 26 ocak tarihinde vae tasinmasina karar verildi. Fakat hala tasinmadi. Son iki gundur de hic baglantim yok.

Teknik bilgiler kisminda vae kapali ve adsl gorunuyor. Modem uzerinde dsl turuncu internet yesil yaniyor ama baglanti saglayamiyorum. Dns adreslerini google ile degistirdim sorun cozulmedi. Iki gundur saha ekibi gelevek diye not dusuluyor destek kaydina ama gelenngiden yok. Madem saha ekibi gelmeyecek niye gelecek diye yaziyorsunuz. Ariza kaydi nu: 40356240

Sorun bir turlu cozulmuyor . surekli olarak saha ekibi youonlendirildi denilip cevap veriliyor. VAE gecis karari verilmesine ragmen gecis yapilmamis.modem uzerinde vdsl ptm baglantisi goruyorum. 10.255 ile baslayan ip de var. Download he ni da goruyorum ama baglanamiyorum

Modemi fabrika ayarlarına sıfırlayıp online işlemlerden modem şifre kısmından ppoe şifrenizi kullanıcı adınızı doğru yazdığınızdan emin olup tekrar denermisiniz?

Ne yaparsan yap düzelmeyecek bende iki gündür yapmadığım kalmadı modemi bile deiştirdim sonuç değişmedi beklemekten başka çare yok . tüm ışıklar yanıyor ama internet yok.

1 Beğeni

Denedim ama sonuc ayni malesef

Peki nereye ve ne zamana kadar surekli olarak teknik saha ekibi yonlendirildi. Bilgisi veriliyor. Sozde bugunde saha ekibi gelecekdi ama gelen giden yok.
Anlamadigim madem saha ekibi gelmeyecek yada niye bu sekilde yaziyosunuz. Destek kaydini guncelleniyor incelenmektedir oluyor ertesi gunde saha ekibi yonlendirildi ikisi arasinda degisiyor. Ama hic bir girisim yok.

Genelde 10 ile başlayan ip ler yanlış kurulumdan oluyor.


Bakin 27 ocak da vae gecis basvurusu yapilmis.

Sozde bugun ekip gelip bakacakdi. Ne zamana kadar bekleyecegimiz belli degil iki gundur baglanti yok. Gecen ayda 21-26 ocak arasi hic baglanti yoktu.

Zyxel modem kullaniyorum ttnet den cikma modem b10b versiyonu

Bunu denedim

Bunuda denedim

Teknik bilgiler kisminda vae kapali gorunuyor. Ve adsl baglanti gornuyor. Ama ben modemde vdsl baglanti goruyorum. Bu vae gecisi yapilmamis anlamina mi geliyor.

Yanlis kurulumdan kastiniz kullanici adi ve sifre mi? Dns ayari mi? Turk netin kurulumu mu?

Müşteri hizmetlerinin işten anladığını sanmıyorum. Benim internetim de sorun yoktu sorunsuz bir şekilde kullanıyordum ve bir gün aniden gitti . Arıza kaydı oluşturdum ordaki müşteri hizmetlerinede durumu aynen aktardım internet “ANİDEN TEK SEFERDE” kesildi diye. Ama oto mesaj atan müşteri hizmetleri beni arayıp sık sık kopmalar yaşıyorsunuz kontrol ettim modem bozuk farkı modemle deneyin diyor şaka gibi.

1 Beğeni

1 ila 5 mb arasi baglantim vardi. Simdi oda yok. Cocuklar bugun bi isyerine gidip derse girdiler.

Bi de saha ekibii gelecek deyip gelmemesini anlam veremiyorum. Madem saha ekibi gondermeyeceksiniz niye bu srkilde yaziyorsunuz. Amac nedir zaman kazanmak mi oyalamak mi?

Kastım kullanıcı adı. Sizden bişey rica edeceğim. Binanız da ankastreye inip üzerinde isminiz yazılı ucu boşta 2 kablo varmı bakarmısınız?

Evet zaman kazanmak bide 36 saat veriyorlar 2 gündür zaten yoktu bi 2 gün daha olmaz internet ama kesin çözüleceğinin garantisi yok. Ekipler kontrol edecek deniyor. Demekkki herkese aynı mesajlar atılıyormuş.

Bina da sadece bizde internet var. D nnaksam bostaki tum kablolari sirayla denedim iki kabloda internetvisigi yandi. Ama baglanti yok. Telekom isim yazili binkart falan birakmamis. Birakin isim yazan kablo etiketlemeyi turk telekom ekibi hic apartmana gelmedi. Simdiye kadar da hic geldiklerini gormedim. Digwr kablolari sirayla denedigimde internet isigi yanmiyor

Turk net TurkNet Online İşlem Merkezi de sikayet hatti var ve burada btk ile bilgi paylasimi yapilmaktadir diye bi ibare var. Sikayet hattinda bi sonuc cikar mi. Gercekten btk ile paylasim yapiliyor mu biliyor musnuz. Artik bu isin tadi vok kacti 07 ocakdan beri cozulmeyen bir arizadan bahsediyorum ve gunlercede baglanti olmadi. Online dersler kacirildi.

Biraz önce türk telekom ekipleri aradı hattınızı kontrol ettik hattınızda sorun yok sık sık kopma yaşıyormuşsunuz dediler. adamlara bile sık sık kopma yaşıyor diye kayıt açmişlar kontrol ettiler hat normal herhangi sorun yok dediler ve türknetle iletişime geçmemi söyleyip gittiler.

Sanirim turk telekoma gecis yapmak zorunda kalacagiz .

Sorun alt yapidaki cihazlarda mi yoksa islem yapan teknik personelde mi merak ediyorum. Zaten telekom uzerinden hizmet veriliyorsa yapilmasi gereken sadece ayar yapmak degil mi? Konuya da tam olarak hakim degilim.

Ama her ay duzenli faturami oduyorum ama baglanti yok. Ve hic bir somut adim atilmiyor.

O zaman destek kaydına şunu ekleyin isterseniz kafanıza göre kabloyu bulamazsınız. Bidada etiket yok hattımın etiketlenmesini istiyorum dermisiniz?

1 Beğeni

Ne hikmetse buraya yazdıktan sonra bi hızlı ilerlemeye başladı işlemler . Şimdi burdaki kırmızı içerisine aldığım yazı arıza müşteri kaynaklıdır diyor yani benden mi kaynaklı türknetten mi ?