Merhaba, arkadaşınız farklı bir firmadan mı geçti?
Bu numarayı arar mısınız?
212 703 4371 (otomatik mesajları sonuna kadar dinleyin ve tuşlama işlemini MH bağlanmak için yapın)
Bölgeniz de yoğunluk olabilir. OİM kaydınıza “Belirtilen süre içerisinde ilgili kişiler gelmedi bu sebeple işlemler yapılamadı.” diye belirtin.
Destek için teşekkürler. Geçiş değil yeni abonelik.
Verdiğiniz numarayı aradım, yeniden randevu oluşturalım dedi. Önceki günler evde olunmadığı bilgisi görünüyor dedi. Hiç randevu verilmedi hep de evde olan vardı. En son bana TurkNet’in 8080 ile biten numarasını verdi…
Rica ederim. Peki, yeniden randevu düzenlenebilir, sistemsel veya yoğunluk sebebiyle gecikmeler olabiliyor. Muhtemelen randevuyu 8080 numarası ile vereceklerdir bir arayın… (vermedilerse)