Upload hızım neden düşük olabilir

Merhabalar herkese,

Bayağıdır 35 mbps vdsl kullanıyorum. Başlarda upload hızımın daha yüksek olduğunu hatırlıyorum 5 ile 7 arası.
Şu an upload hızım 3 mpbs yi geçmiyor neden kaynaklanıyor olabilir acaba?

Test sonucum:
https://www.nperf.com/r/3340295785153869-W2eW9EeT

Yardımcı olursanız sevinirim.

Kablolu mu kablosuz mu testi yaptınız? 2.4 mü 5 GHz mi kullanıyorsunuz WiFi ise.

Merhaba, kablosuz 5 ghz ile.

Modem arayüzü ve TurkNet online işlem’den teknik bilgiler sayfasından ekran görüntüsü paylaşır mısınız?

Hat değerlerim.
image

Hattında bir zayıflama gibi bir durum var galiba, ek falan bir şey var mı bağlantılarında? Splitter kullanıyor musunuz?

Hayır, herhangi bir splitter, telefon vesaire kullanmıyorum. Santral 300 metre uzaklıkta.

Port kaynaklı bir sorun olabileceğini düşünüyorum. TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - Arıza - Hızım Düşük Performans destek kaydı oluşturun Net Uzman ekibi tarafından incelendikten sonra tarafınıza dönüş yapılacaktır.


Güvenlik sebebi( IP, Devre No vb.) ile paylaştığınız görseli kaldırdım.

Teşekkürler. Destek kaydı açıyorum.

Rica ederim, iyi günler dilerim :slightly_smiling_face:

Sanırsam YAPA altyapısındasınız. 300 metrede kablonuz iyi ise 15 mbps upload 60-70 mbpsde download almanız gerek.
Ankastreden ölçüm yaptırıp bir bakın kaç mbps geliyor.

Merhaba, VAE altyapısını kullanıyorum. Benim santralin yanına 2 tane fiber dolabı koydular 6-7 ay oldu. Çevresindeki apartmanlar fibere geçti benim vdsl hızım artar diye umut ettim ama aksine daha da yavaşladı. Online işlemlerden destek kaydı oluşturdum bakalım inşallah bir çözüm bulunur.

Merhaba,
Güncel durum nedir?

Destekten Türk telekoma iletildiğini kontrol sağlanacağını söylediler. Bekliyorum, sonucu buradan paylaşırım.

Oluşturmuş olduğunuz arıza kaydınızı inceledim ve hızınızın düşük olduğunu tespit ettim. Paketinizde tanımlı hızı tekrardan alabilmeniz için arızanızı Türk Telekom saha ekiplerimize ilettim. Destek kaydınız ile ilgili gelişmeler olması durumunda sizlere ara ara bilgi vereceğim.

İyi günler dilerim

1 Beğeni

Sonunda kontrole geldiler, ölçüm falan yaptılar modeme gelen kablodan. Hız ve upload normal geldiğini ve daha da artmayacağını söylediler. Kontol için geldikleri gece internet gitti şu an hala yok. TurkNet ana sayfasında bakım olduğu yazıyor, ama aynı apartmandaki abonelerin internetleri var, benim internetim yok. Bakım süresinin bitmesini bekliyorum destek kaydı oluşturmak için. Durduk yere başıma dert açtım.

Sayın KULLANICI, 11111111 numaralı hizmetinizin bulunduğu bölgede Türk Telekom kaynaklı arıza yaşanmaktadır.
Türk Telekom arızanın 11/09/2021 17:18 tarihine kadar devam edeceğini iletmiş olup bazen bu süreden önce arıza giderilebilmektedir.
Modeminizde ve kablolarınızda herhangi bir ayarı değiştirmeden ilgili süre sonunda yeniden kontrol etmenizi rica ediyoruz.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.