TürkTelekom'dan aldığım Modem Arızalı ve değiştirmiyorlar

TurkNet’e geçmeden önce TürkTelekomun Modem Kampanyası ile Modem satın almıştım. (TD-W9970v3)
Daha sonra arızalar yaşanmaya başladı ve yaklaşık 30 tane arıza kaydı oluşturdum ve en sonunda gelip modemi değiştirdiler. Sorun yok gözüküyordu 24 mbps’e 6 mbps kullanıyordum daha sonra taahhütüm biteceği için TurkNet’e geçmeye karar verdim. TurkNet 'e geçtiğimde hız herhalde yüksek olduğu için modem arıza verdi oysaki sözde Fiber Güçlü Modem yazıyordu araştırmama göre VC-220g3u Modeli kronik arızalıymış ve herkesde farklı farklı sorunlar çıkarıyormuş. Modemin garantisini kontrol ettim TpLink sitesinde 2025’e kadar garantim olduğu yazıyordu türktelekomu aradım ve modem değişiliği talep ettim ama modem değişikliği için türktelekom abonesi olmam gerektiğini söylediler aradığım zamanda tam geçiş sürecindeydim o yüzden sistemde türktelekom aboneliği dondurulmuş gözüküyor aktif ederseniz modem değişikliği sağlanır daha sonra tekrar iptal edebilirsiniz dediler ne yapmalıyım yanlış mı anladılar beni

Siz şu an hangi ISS üzerinden hizmet alıyorsunuz? Dondurulmuş hizmet ile TurkNet e geçiş yapamazsınız diye biliyorum.

şu an türknetliyim aradığımda dondurulmuş gözüküyor dediler

dondurulmuş demek 15 gün iptal süreci var 15 gün sonunda iptal olucaktır demek miş bayanın açıkladığına göre

Ben ilk defa böyle bir durum ile karşılaştım. Kredi kartında ki previzyon gibi mi bu :roll_eyes: ya geçiş yapılır yada yapılmaz. Hattı dondururlar ise pasif olur ve TurkNet veya başka bir sağlayıcı pasif hattı üzerine alamaz… şu an TurkNet abonesi iseniz modeminiz ile ilgili problemleri TurkNet çözmek zorunda.

ama modem onların değil nasıl çözecekler neyse donanım arşivi forumdan servise gönder yazmışlar aradım 11:30 da aramama rağmen dolu dediler kapattılar daha sonra herhalde uğraşmak istemiyor tp link inanılmaz neyse email attım bekliyorum olmadı TurkNet 'e de yazarım

Abonelik geçişiniz ile birlikte modemin mülkiyeti TurkNet e geçer bu nedenle sizin muhatabınız TurkNet. Tp link in web sitesi üzerinde servis sağlayıcıları adımından destek alabilirsiniz.

Tplinkin web sitesinden dediğiniz yeri bulamadım link atabilir misiniz? TurkNet yeni modem almamı söyledi arıza için

Web sitesi tasarımı değişmiş :frowning:
support.tr@tp-link.com mail adresine ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi tipini yazılı olarak iletmeniz durumunda dönüş yapılıyormuş.
Telefon ile de bu 0850 724 44 88 numara üzerinden bilgi alabilirsiniz.

o numarayı aradığımda yüzümüe kapattılar email attım hala cevap vermediler bir daha aramayı deneyeceğim

1 Beğeni