Istanbulda TurkNet harika, Ayvalıkda, mevcut ADSL i ttnet’den TurkNet e VDSL olarak çevirirseniz de harika.
Ama daha önce ttnet ADSl olan bina ya , sıfırdan VDSL hat başvurusunda bulundum, burnumdan geldi!
2 Haziranda başvurdum, VAE! 100 mbit! harika!
16 gün sonra TTnet’den etiketleme, her şey güzel!
Bir ton rahatlatıcı güven verici sms ve email fakat Hat aktif değil, DSL yanmıyor.
ilk 18 gün güzel geçti ya, devamındaki 42 gün boyunca sayısız arıza talebi, TTnet ekibi gelir, kablo yok der, TurkNet gelir hat yok der ve çözemiyorlar kardeşim.
Ttnet normalde kullanıcıyı aramaz ama aradılar, evi, eve giren kabloyu tarif ettiler yani doğru kutudalar, doğru kablodalar ama yok , DSL bi türlü yanmıyor.
Bu süre zarfında 2 tane daha vdsl başvurusunda bulundum. TurkNet de böyle bir açık var, istediğiniz adresi veriyorsunuz, kimliği yüklüyorsunuz, hiç orası size mi ait, kontrat vs kontrolü yok hemen işlemlere başlıyorlar.
Ben 2 tane daha VDSL başvurusunda bulundum. Sonra bir iki hafta sonra bir anda yandı ışık.
Bende ekstra olarak başvurduklarımı iptal ettirdim, ama bir anda VDSL yine söndü. Yani o kadar bi haberler ki TTNET in yaptıklarından. Belkide 40 gün önceki hala bozuktu, yeni gelen çalıştı ama iptal edince, o çalışan devre de kapandı.
Uyardım da he, bakın dedim, herşey karman çorman, gidip bunu kapatmasınlar… " Merak etmeyin, hepsi ayrı hatlar vs vs" sinir de geldi artık tabi bana…
Şu an itibariyle 60 gün önceki abonelik açık, hala hat yok, 4. olarak başlattığım aboneliğin etiketi var ama hat hala yok.
ne diyim kardeşim? gitmiş bir de süründürdüğünüz hatta fatura kesmişsiniz,fatura-iptal dilekçesini de kabul etmiyorsunuz “önce arıza giderilsin sonra faturaya bakarız” diyerek… ama o fatura günü geldi hala internet yok 145TL mi vericem şimdi olmayan internete!
Çok eksikleri var TurkNet’in
Mesela:
-
her mesajda , abone no belirtmesi lazım smslerin. Bir telefon no üzerinde bir den fazla abonelik olabiliyor. Yine aynı şekilde, telefon ile arayıp randevu talebinden bulunmaya kalktığınızda sistem randevu veremiyor. “Birden fazla aboneliğiniz olduğu için randevu talebini, online işlemlerden tamamlayın” diyor. Biraz daha emek verseler oradan abonelik seçtirip “1-2-3” gibi tuşlatarak , abonelik verebilirler.
-
her abonelik panelinde, ttnet’den kiralanan Devre numarası belirtilmeli kullanıcıya, çünkü Altyapı sağlayıcısı TurkTelekom görevlisi arayıp, adınıza “bilmem ne” adlı firmadan VDSL başvurusu var diyor, devre numarası okuyor ama ben “NETON” diye bir internet sağlayıcısı bilmiyorum, verdiği devre numarasını da tanıyamam çünkü o bilgi de bana verilmiyor.
-
Abonelik dondurma süresi 9 ay a kadar, ücret karşılığı sağlanabilmeli:
Ben yazlık olarak 3 ay boyunca kullanacaktım ama ilk iki ay zaten çöpe gitti (ah aslında yazdıklarım çok zayıf kalıyor içimdeki hüsran karşısında) şu anda sırf inadımdan devam ettiriyorum. Ama belki haftaya bağlanacak ve 1 ay sonra kapatmak mı zorunda kalacağım. Çunkü dondurmak istesem en fazla 180 gün mü ne… kapattıracağım çünkü taahhüt yok sonra yine açtırınca aynı problemler “sil baştan”… -
TurkNet yakında saha ekibi bulamaz hale gelecek. Bakın sırf benim abonelikler için 6 defa ekip geldi. İç tesiat problemim olsa, servis ücreti ödetecekler bana ama kablo hat herşey sağlam. Tek problem altyapı sağlayıcısında. TurkNet , saha ekiplerine, problem giderilince ödeme yapıyor, şu ana kadar gelen ekip, bir çok insanın yapacağı gibi “yeter kardeşim, iptal” edin dese hiç bir ücret alamayacak, ne olacak şimdi o ekibin masrafı, zaman kaybı? bi daha gelir mi adam senin için müşterilerine?
Nihayetinde TurkNet, kurallara uyulmasını beklerken TTNET gibi bir firmanın elinde oynatılıyor, TurkNet sempatizanı olarak , TurkNet’in zaaflarını birinci elden görmek ve hakkını arama konusundaki aciziyeti, beni ülkemden dahi soğutuyor. BTK dan şikayet ettiğim de TTNET “Benim müşterim değilsin” diyor yani şikayeti benim değil TurkNet’in vermesi gerekiyor. Yapıyor olsa bile bak mesela bu yaz bana internet verilmesinin önüne geçebildi TTNET… Yani amacına ulaştı…