Türktelekom ve bitmek bilmeyen Altyapı Arızası

Merhaba Arkadaşlar,

Yaklaşık 2 yıldır TurkNet kullanıcısıyım. İlk defa bu kadar uzun süren bir altyapı arızasıyla karşılaşıyorum. Aboneliğim VDSL olduğu için mecburen Türktelekom altyapısını kullanıyorum. 26.11.2022 tarihinde internet birden gitti ve şu an itibariyle 39 gündür internet bağlantım yok. Türktelekom müşteri hizmetlerini aradım bilgi almak için fakat abonesi olmadığım için bilgi vermediler. TurkNet online işlem merkezinden destek kaydı açtım fakat bir sonuç alamadım ne yazık ki. Online işlem merkezini sürekli kontrol ediyorum 5 defa arıza ileri tarihe ertelendi. TurkNet müşteri hizmetleriyle son görüşmemde Santraldeki kabloların çalınması sebebiyle arıza meydana gelmiş santraldeki kabloların takılması bu kadar uzun sürebilir mi ? Bu konu hakkında ne yapabilirim ?

IMG-20221130-WA0004


1 Beğeni

Selamlar @Gkn.Rmt, yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet aldığınız ve santral dahil olmak üzere altyapıya müdahale yetkisinin yerel sağlayıcı ekiplerinde olması nedeniyle arıza süreciniz ilgili ekipler tarafından yürütülüyor. Biz, bu ve benzeri tüm süreçler için yerel sağlayıcı ekiplerine düzenli olarak bildiride bulunuyoruz. Sürecin öncelikli olarak ele alınması adına talep iletiyoruz. Sizin süreciniz için ben de tekrar ekiplere bilgi iletiyorum :raised_hand:

1 Beğeni

Normal şartlarda uzun sürmez ama aynı durum bütün ülkede yaşanıyorsa uzun sürer. Ekonomik sebeplerden dolayı ülkenin dört bir yanında hırsızlık olayı çok arttı maalesef.

1 Beğeni

@Drahmizm evet son dönemlerde baya bir hırsızlık olayları arttı. 15-16 yıldır aktif olarak internet kullanıyorum hiç böyle bir şey ile karşılaşmamıştım.

@alperenatici Teşekkürler. Mecburen beklemek durumundayız.

Buraya tıkla btkya şikayet oluştur türk telekoma direk olarak. Onun haricinde bulunduğun yerin müdürlüğüne git oradaki altyapıyla uğraşanlarla konuş. Yolda görürsen konuş ttdekilerle… Elin kolun bağlı olmaktan iyi olur bunları yapman bence :slight_smile: Ama sizi eleştirmek zorundayım bu dediklerimi 2.haftadan sonra yapmanız gerekiyordu… Bu arada o kabloları çoktan takmışlardır diye düşünüyorum kontrol ettiniz mi?

Cimer üzerinden BTK’ ya şikayet kaydı oluşturdum. Bugün cevap geldi firmaya şikayetinizi ilettik süreci takip edeceğiz diye bakalım ne olacak sonuç.

1 Beğeni

Evet sabrımızın son demlerine doğru geldik bugün 47. gün hala bir sonuç yok OİM de bile arıza bildirimi gözükmüyor artık. Finallerim geldi ders bile çalışamıyorum bu yüzden. Sanırım TurkNet le yolları ayırmanın vakti geldi.

Tekrar selamlar, bu altyapısal bir problem. Farklı bir sağlayıcıya geçiş yapsanız da devam edecek. Yerel sağlayıcı tarafından müdahale edilmesi gerekiyor. Biz öncelik ve hassasiyet talep ettik.