Turktelekom hat var TurkNet ile görüşün

Ortalama olarak 4 gündür Babamların evinde kullandığı internet yok. İlgili kayıtı açtım. Destek numaram: 47203798 Türktelekomdan gelip dış hat kontrollerini yaptılar. Türktelekom ilgili incelemeyi tamamladı gelen arkadaş modemimin ip almadığını söyledi ve sizinle iletişime geçmemiz gerektiğini söylediler ilgili problemi nasıl gidereceğiz ? İlgili problem için modemi ara ayırıcıdan ayırdım ve doğrudan modemime bağladım modemimi fabrika ayarlarına çektim ve sizden aldığım kullanıcı bilgilerini girdim. Operatör olarak türkneti seçtim bağlantı alamıyorum telefon hattım var modemde sinyal var ama PPPoE uniq 0 hatası ile karşılaşıyorum ilgili binanın iç hattının kontrollerini yaptırdım herhangi bir problem çıkmadı. nasıl bir çözüm bulabiliriz? TurkNet online da ve modemimin arayüzünde sinyal değerlerini görüyorum.

Merhaba, hoş geldin ByNeon!
Farklı bir modem denediniz mi?
Temsilciye “Hizmetime farklı bir IP atılmasını talep ediyorum, verilen IP ile modemimden internete erişemiyorum. (değişen bir durum olmazsa) Statik IP, hizmetime tanınmasını talep ediyorum.” Özelden, abone numaranızı alabilir miyim?

Herhangi bir özel ip talebim olmadı farklı modem ile denedim aynı problemi yaşadım.

Bunu iletin Temsilciye ve gelecek cevabı buradan paylaşın.

Merhaba @ByNeon, arkadaşlarım sorununuz ile ilgili olarak sizi aramışlar ve iletişime geçmişler. Yaşanılan sorun giderilmiş. Kontrol ettiğimde üç saattir sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum.

Buradan yardımcı olmamı istediğiniz farklı bir konu var mı?

Hocam mesaja bakabilirsin? @EFG

1 Beğeni

Mesajınıza cevap verdim. İyi günler dilerim.

Malesef ki 5 saatlik bir çözülüm oldu gene aynısını yaşıyorum şu anda nasıl çözülecek bu sorun?

Eğer sorununuz devam ediyorsa kapatılan kaydınızı tekrar aktif hale getirin. Arkadaşlarım bir kere dadah hizmetinizi detaylıca incelesinler. Size kalıcı çözüm sunarlar.