Hocam 20 gündür bununla uğraşıyorum sanırım bölgede ayrı bir arıza da varmış bu yüzden diğer açılan arıza kayıtlarını önemsemiyor turktelekom ama anlamadığım nokta şu benim atlak bağlantı problemim var zaten bölgedeki arıza giderilse bile her halükarda buraya gelmeleri gerekiyor çok zor bir şey istemiyorum ya gelip etiketleme yapsınlar sonra TurkNet saha ekipleri gelip son kontrolleri yaparlar anında 100mbps hız istemiyorum zaten arıza olsa bile 20 mbps internet bile şu an işimi görür benim turktelekom saha ekibine iş emri mi düşmüyor yoksa konunun üzerine gidip ilgilenmiyorlar mı anlamıyorum ama bir an önce gelip şu ankastreme bakıp etiketleme işlemlerini yapsınlar istiyorum. Dün öğle saatlerinde tekrar TurkNet müşteri temsilcisi üzerinden turktelekoma arıza kaydı bıraktik ama ne dün ne bugün herhangi bir ekip gelmedi
1 Beğeni