Turktelekom etiketleme işlemi yapmıyor ve atlak bağlantı sorunu

25 Şubat’ta fiber internetimi başka adresime naklettirdim ilk gelen arkadaş bağlantıyı tamamlayamamış ve kablom boşta duruyormuş elimde VDSL destekli modem olmadığı için interneti deneyememiştik. Sonrasında komşumdan VDSL destekli bir modem alıp kurulumu gerçekleştirdim 8mbps bir internet hızı alınca arıza kaydı oluşturdum ertesi gün komple internetim gitti çıkıp ankastre kutusuna baktım üzerinde dairemin yazılı olduğu kağıda bağlı kablolar boşta duruyordu.

İkinci kez nakil ekiplerinin gelmesini istedim geldiler ve atlak bağlantı olduğunu portların yanlış bağlandığını söyledi tabii bu sürece kadar ben uzun bir süre mağdur oldum problemin ankastremden kaynaklandığını söylememe rağmen sürekli hayır bölgenizde altyapı çalışması var diye geçiştirildim hatta bağlantı sorunumun olduğunu bunu turknetin ekiplerinin nakil ekiplerinin söylediğini ilettim buna rağmen sorunun altyapıdan kaynaklandığını söylediler

Yaklaşık 20 gün oldu hala Türk Telekom ekibi gelip etiketleme işlemi yapmadı TurkNet’teki arkadaşların hepsi Türk telekom’a arıza kaydı açıldı demesine rağmen en son konuştuğum arkadaş daha önce hiçbir şekilde Türk telekom’a etiketleme ile alakalı bir arıza kaydı bırakmamışsınız dedi konuyla alakalı desteklerinizi bekliyorum Bir an önce Türk Telekom ekiplerinin gelip etiketleme işlemini yapmasını istiyorum

Merhaba, mevcut destek kaydınıza istinaden gün içerisinde uzmanımız tarafından yerleşik operatör ekiplerine etiketleme talebinin iletildiğini görüntüledim. En kısa sürede çözümlenmesi adına biz de @alperenatici arkadaşım ile birlikte konunun takibini sağlıyoruz, gelişme oldukça sizi bilgilendireceğiz.

1 Beğeni

Hocam 20 gündür bununla uğraşıyorum sanırım bölgede ayrı bir arıza da varmış bu yüzden diğer açılan arıza kayıtlarını önemsemiyor turktelekom ama anlamadığım nokta şu benim atlak bağlantı problemim var zaten bölgedeki arıza giderilse bile her halükarda buraya gelmeleri gerekiyor çok zor bir şey istemiyorum ya gelip etiketleme yapsınlar sonra TurkNet saha ekipleri gelip son kontrolleri yaparlar anında 100mbps hız istemiyorum zaten arıza olsa bile 20 mbps internet bile şu an işimi görür benim turktelekom saha ekibine iş emri mi düşmüyor yoksa konunun üzerine gidip ilgilenmiyorlar mı anlamıyorum ama bir an önce gelip şu ankastreme bakıp etiketleme işlemlerini yapsınlar istiyorum. Dün öğle saatlerinde tekrar TurkNet müşteri temsilcisi üzerinden turktelekoma arıza kaydı bıraktik ama ne dün ne bugün herhangi bir ekip gelmedi

1 Beğeni

Sizin için ilgili birimimizle tekrardan iletişime geçerek durumun aciliyetini belirttim, şu anda yerleşik operatör ekiplerinden sahadaki son durum ile ilgili bilgi beklemekteyiz. Ekiplerden gelecek olan bilgiler doğrultusunda uzmanımız sizinle iletişime geçerek yardımcı olacaktır.

1 Beğeni

Uğraşlar sonucunda 18 Mart cumartesi günü TurkNet ekipleri gelip etiketleme işlemlerine baktılar ve ankastrede etiketleme işleminin hala yapılmadığını gördüler . Arıza kaydı açıldığını 20 Mart pazartesi günü Türk Telekom ekiplerinin gelip port’la alakalı kontrollerin sağlanacağını etiketleme işlemi yapılacağını söyledi. Bugün 21 Mart salı kaç gündür ne TurkNet adam akıllı bilgi veriyor hatta mail bile atmıyor ne de Türk Telekom ekipleri geldi. Daha öncesinde en az 10 kez Türk Telekom için arıza kaydı bıraktım TurkNet ekiplerine ve en son görüştüğüm birkaç müşteri temsilcisinden birisi size daha önce hiç Türk Telekom arıza kaydı açılmamış haberiniz var mı dedi ben de sizden önce görüştüğümü tüm arkadaşlarınız süreçle ilgilendiğini ve Türk telekom’a arıza kaydı açtıklarını belirttiğini söyledim . Ve maillerde de ses kayıtlarında da arkadaşların Türk telekom’u arıza kaydı açıldı diye bana not düştükleri bariz ortada bu belgelerle beraber isimleri geçen arkadaşları btk’ya şikayette bulunacağım ve aynı zamanda TurkNet ve Türk telekomuda bir iki günde çözülebilecek bir arızayı ben bir aydır bekliyorum ve hala henüz bir sonuç almış değiliz

1 Beğeni

Selamlar, sistem üzerinden kontrol ettiğimde yerel sağlayıcının kapsamlı olarak bilgilendirildiğini görüyorum. Gereken adımların atıldığından emin olabilirsiniz.

1 Beğeni

Hala hiçbir gelişme yok aynı şekilde sorunum devam ediyor bu kadar zor olmamalı ya bir etiketleme işlemi 1 aydır bekliyorum turktelekom ekiplerinin gelmesini

Beklersin kral, ben de 2 ay bekledim. Türk Telekom’a iş yaptırmakta çok pasifler, ben sürekli santrale gidip kavga dövüş iş yaptırmaya çalıştım, adamlar benim port’u çıkarıp kendi müşterilerini bağlamışlar ama yapacak bir şey yok, Türk Telekom’da senin bölgene bakan saha ekipleriyle biraz diyalog kurarak çözmeye çalış.

Bölgenizdeki sürecin 30.03.2023 tarihinde biteceği öngörülüyor. Yerel sağlayıcı müdahalesi sonrasında probleminiz çözülecek.

1 Beğeni

Bugün 30.03.2023 ama hala ekipler gelmedi geleceğine de inanmıyorum acil ilgilenin şu problemle ya bu kadar da olmaz yeter artık

1 Beğeni

Ben hayatımda bu kadar rezil bir firma görmedim 2 aydır gelip etiketleme işlemi yapmadılar

Yerel sağlayıcı tarafından kaynaklanan süreçleri hızlandırmak için gereken adımların atıldığından emin olabilirsiniz. Sürecin 25.04.2023 tarihinde tamamlanacağı belirtilmesine rağmen hassasiyet ve öncelik talep ettik.

1 Beğeni

45 gündür bekliyorum zaten 20 gün daha bekleyemem gelip etiketleme işlemi yapmıyorlar bu işlem bu kadar zor değil dalga geçiyorlar resmen süreç uzadı vs. Ne süreci arkadaş ya gelip etiketleme yapacaksınız alt tarafı neyse an itibariyle OİM den iptal talebinde bulundum daha fazla müsamahaya gerek yok