TürkTelekom Bölgesel Arıza Son Bulmuyor

Dün, yani 25 Nisan Pazartesi öğlen saatlerinde internetim bir anda kesildi ve arıza kaydı için TurkNet uygulamasına girdiğimde aşağıdaki uyarıyı gördüm.Fakat dünden beri 4 saatte bir ertelenerek arıza giderilmiyor.TurkNet’in bu durumda bir şey yapamayacağını biliyorum fakat günlerce internetsiz kalma ihtimalim varsa ona göre önlemler almak isterim. TürkTelekom’u da aradım fakat aboneleri olmadığım için bikgi alamadım. 24 saattir internet kesintisi yaşıyorum ve daha ne kadar sürecek merak ediyorum…

Merhaba @gorkemsstr, öncelikle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Yaşanılan genel arıza durumlarında çözüm için yerleşik operatör tarafını beklemek durumunda kalıyoruz. Umarım kısa süre içerisinde sorununuz giderilir. Eğer sorun çözülmez ve devam ederse bana özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz.

1 Beğeni

Teşekkür ederim, az önce kontrol ettim 1 gün daha ertelendi. Bekleyeceğim bakalım umarım gün içinde sürpriz olur…

1 Beğeni

Eğer devam ederse mutlaka bana ulaşın.

Bende her seferinde bir gün ertelenerek 5 günü bulmuştu. Eğer arıza 24 saati geçtiyse internet bağlantınız geri sağlanınca fatura kaydı açıp iadenizi almayı unutmayın :innocent:

1 Beğeni

Bende 1 yılı bulmuştu. Telekom müdürlüğünden öğrenmeye çalışın. Santrale uzak yerler ve köyler uzun sürebiliyor. Türknetten net bilgi alamazsınız.

Hocam merhabalar bende arıza kaydı açmıştım sabah turktelekom ekipleri geldi kontrol ettiler sorun yok diyip gittiler ama onlar gittikten kısa bir süre sonra internet gitti ve 11 saattir dsl ışığı bir kere bile yanmadı ilgilenebilirmisiniz

19 martta TurkNet 'e geçtim aynı sorun bende de var :joy: 18 marttan beridir aldığım hizmet gün sayısı 15 gün fln dır gerisi full arıza. Sürekli bölgesel sorun fln diyorlar ama artık kanmıyorum bu tür yalanlara. Direkt kendim halletmeye çalışıyorum. Bu aktif 4. Veya 5. Arızam sultangazideki türktelekomdaki arkadaşları arayıp darlıyorum anca öyle sorunu çözüyorlar. Size tavsiyem türknetin ne dediğine pek bakmayın benim arızam da 2 hafta full ileri tarihe ertelendi. Kendiniz çözüm bulun

  1. Haftaya giriyorum. Bakalım arıza ne zaman bitecek?

Merhaba @Kennsfrh, özel mesaj üzerinden müşteri numaranızla birlikte bana ulaşır mısınız?