Türktelekom binaya fiber altyapı çekti vdsl altyapıyı bozdu

Türktelekom geçen hafta binaya fiber altyapı çekti vdsl altyapıyı bozdu TurkNet desteğide bina içi sorun var diye birini gönderin dedi teknik destke geldi elektrikçi çağırıp ona yaptırıcaksınız dedi 80 mbps internet hızı alıyorken 18 mbps ye düştü türk telekomun iş bilmezliği yüzünden fiber altyapıda etkin değil birden masrafa soktular bizi ne yapmam gerekiyor

Merhabalar, iç tesisat kaynaklı sorun var bilgisi verildikten sonra elektrikçiden destek aldınız mı?

pardon internet yavaş olduğu için yarım saat cevap veremedim mesajınıza
herhangi bir elektrikçiden destek almadım 06.06.2024 de çalışma olacak sanırım TurkNet tarafından planlı bakım çalışması onu bekliyorum…

hala çözülmedi arada internet gidiyor hızım 30 mbps :smiley: fiberde gelmedi hala

Selamlar @fnt, sorun iç tesisatınızda. İç tesisat müşteri sorumluluğundadır. İç tesisat desteği almadığınız sürece probleminiz maalesef devam edecektir. Son bildirimi de sizinle aşağıda paylaşıyorum;

İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden arıza kaydınız Telekom ekiplerinin kontrolleri neticesinde iç tesisatınızı kontrol ettirmeniz gerektiğiyle sonuçlanmıştır.

• Ankastre kutusu ve internet bağlantı kabloları

• Bina içinden geçen telefon( internet) kablosu

• Duvarda bulunan internet prizleri

• Daire içi internet bağlantı kabloları

• Splitter cihazı,

• Bilgisayar ve Modem bağlantıları

Bir elektrikçi vasıtasıyla iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz. Yada 300 TL karşılığında Yerinde Destek hizmetimiz mevcuttur. Ekiplerimiz belirttiğim noktaları kontrol edip, sorunun iç tesisatınızdan olmadığı tespit ettiği takdirde sizden hiçbir şekilde ücret talep edilmeyecektir. Herhangi bir arıza tespit edilip giderildiği takdirde ise hizmet ücreti sizden tek seferde ay sonu faturanıza yansıtılmak suretiyle alınacaktır. Son olarak ekibimizin sıva altı kablolama noktalarına müdahale etmediği için ve sıva altı kablolama arıza tespiti durumunda uzman bir elektrikçiden destek almanız gerektiğini önerecektir ve arıza tespiti yapıldığı için 300 TL hizmet bedeli bir sonraki dönem faturanıza yansıtılacaktır. Yerinde destek ekibini kabul etmeniz halinde bize destek kaydı açarak bildirmeniz yeterli olacaktır.