Türknet'ten ayrılıyorum

Arkadaşlar ben çıkıyorum artık TurkNet’ten zamanı gelmiş, 1 ay süre verdim belki kendini düzeltir pingler düzelir packet loss sorunu olmaz diye. Hatta bunun için Statik ip satın aldım tanımlamaları 2 gün sürdü destek kayıtlarınada 7 saatte cevap veriyorlar, Statik ipde pingler daha kötü. Manisadayım İzmirdeki sunucuya 30 ms alıyorum. Türktelekomda İstanbuldaki sunucuya 8 ms alırdım. Birde hala pinge müdahale edemiyoruz diyor temsilcinin de bir bildiği yok omurga ile altyapının farkını anlayamıyor. Diyor ki Türktelekomla aynı altyapıyı kullanıyoruz neden pingim aynı değil diyorum öyle kalıyor aynı şeyi tekrarlıyor. Gerçekten komik Türktelekom yetkililerinden biraz daha akıllı olsalarda yetersiz. Zaten yeni zam yapıldı ve ekstra upload satmıyorlar. 8 mbps upload ile nereye varacağız?

ÖZET: Ayrılma sebebim Ping, Müşteri Hizmetleri

+: Hız problemi yaşamadım

Yeni Fatura gelince ödeyip ayrılacağım.

Yeni fatura gelecek yani kullanacağınız ayın faturası olacak. Fatura kesim tarihi sizin durumunuzda önemli… adınıza hayırlı olsun

benim faturam önceki ayın faturası oluyor

1 Beğeni

Bende turknetden faturayı ödeyince ayrılacağım. 10 ay sabit fiyat taksit kampanyası na birtürlü katılamadım. Çünkü browserlerde ana menüye fatura ve ödeme menüsüne kampanya katılım bende çıkmıyor. Destek ekibi bizde sorun yok diyor. Bende bugün yazılım ekibini tebrik ettim Yakında buradaki forumdan da yöneticilerden rica edeceğim beni forum dan çıkarsınlar.

Yeni abone iseniz normal

Bir yanlışınız olmasın öde kullan sistemi var TurkNet 'te? Yeni abone olsan da geçen ay kaç gün kullandıysan + kullanacağın ayı birlikte kesiyor yani 2 fatura çıkıyor. Gerçi kullanmadığın günleri geri ödüyor sanırım.

Tarayıcıyı telefondan açıyorsanız masaüstü moduna geçip deneyin ya da firefox vs kullanın

Sistemin son hali ip aldığınız günden sonraki 30 günü kapsayacak şekilde ki ilk fatura ip alınma tarihinde kesilir bir kaç gün sonra size yansıtılır. İki fatura üst üste gelmesin diye bu şekilde yapıldı.

Merhabalar @Hwaan, ayrılık kararınız için üzgünüm. Ping problemiyle alakalı oluşturduğunuz son kaydı henüz temsilcilerden yanıt gelmeden kendi isteğinizle kapattığınızı görüyorum. TurkNet Şeffaflık Raporu — Altyapı Çalışmaları, Hizmet Açılış ve Dönüş Süreleri bağlantısı üzerinden ortalama ping değerlerine göz atabilirsiniz. Bu değerler ortalamadır. Birçok etkene göre ± olarak farklılık gösterebilir. Ayrılma sebebi olarak “müşteri hizmetleri” detayını paylaştığınızı görüyorum. Bu konudaki yaşadığınız sıkıntıları dinlemek isterim :raising_hand_man:

Selamlar @durakb, konu sizin özelinizde incelendi fakat bir sorun olmadığı tespit edildi. Farklı ağ, cihaz ve bilgisayar üzerinden denemenizi tavsiye ediyorum. Yine de ekiplere tekrar bilgi ilettim :raising_hand_man:

İlginiz için teşekkür ederim 4 değişik bilgisayarda 4 browserse denedim maalesef menülerde 10 ay sabit fiyat taksit kampanyası hiç çıkmıyor. Yakınım bilgisayardan kampanyaya katıldı. Ama benim online işlemler de kampanya çıkmıyor. Sağlık olsun. Yazılım ekibi mutlaka sistem de bir hata var onu birtürlü çözemiyor. Az önce MH Batuhan beyle görüştüm. Bence sorun benim müşteri sınıfı kategori ne derseniz deyiniz sistem altyapısı benim profilimi görmüyor. 6 yıllık TurkNet abonesiyim Haziran 2022 nin sonuna doğru fiber yalın dönüşüm sağlandı. Bu tarihden önceleri VAE 100 mbsn kullanıyordum.

@durakb Anlıyorum. Size özel kayıt oluşturuldu ve durumunuz ele alınıyor. Ben de takip ediyorum :innocent:

Sorun çözüldü MH. Leri tarafından arandım. Kontrol ettim 10 ay sabit fiyat taksit kampanyası na artık katılabilirim. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.

Sorunun çözülmesine çok sevindim, gözümüz aydın :innocent:

2 Beğeni