Arkadaşlar ben çıkıyorum artık TurkNet’ten zamanı gelmiş, 1 ay süre verdim belki kendini düzeltir pingler düzelir packet loss sorunu olmaz diye. Hatta bunun için Statik ip satın aldım tanımlamaları 2 gün sürdü destek kayıtlarınada 7 saatte cevap veriyorlar, Statik ipde pingler daha kötü. Manisadayım İzmirdeki sunucuya 30 ms alıyorum. Türktelekomda İstanbuldaki sunucuya 8 ms alırdım. Birde hala pinge müdahale edemiyoruz diyor temsilcinin de bir bildiği yok omurga ile altyapının farkını anlayamıyor. Diyor ki Türktelekomla aynı altyapıyı kullanıyoruz neden pingim aynı değil diyorum öyle kalıyor aynı şeyi tekrarlıyor. Gerçekten komik Türktelekom yetkililerinden biraz daha akıllı olsalarda yetersiz. Zaten yeni zam yapıldı ve ekstra upload satmıyorlar. 8 mbps upload ile nereye varacağız?
Bende turknetden faturayı ödeyince ayrılacağım. 10 ay sabit fiyat taksit kampanyası na birtürlü katılamadım. Çünkü browserlerde ana menüye fatura ve ödeme menüsüne kampanya katılım bende çıkmıyor. Destek ekibi bizde sorun yok diyor. Bende bugün yazılım ekibini tebrik ettim Yakında buradaki forumdan da yöneticilerden rica edeceğim beni forum dan çıkarsınlar.
Bir yanlışınız olmasın öde kullan sistemi var TurkNet 'te? Yeni abone olsan da geçen ay kaç gün kullandıysan + kullanacağın ayı birlikte kesiyor yani 2 fatura çıkıyor. Gerçi kullanmadığın günleri geri ödüyor sanırım.
Sistemin son hali ip aldığınız günden sonraki 30 günü kapsayacak şekilde ki ilk fatura ip alınma tarihinde kesilir bir kaç gün sonra size yansıtılır. İki fatura üst üste gelmesin diye bu şekilde yapıldı.
Merhabalar @Hwaan, ayrılık kararınız için üzgünüm. Ping problemiyle alakalı oluşturduğunuz son kaydı henüz temsilcilerden yanıt gelmeden kendi isteğinizle kapattığınızı görüyorum. TurkNet Şeffaflık Raporu — Altyapı Çalışmaları, Hizmet Açılış ve Dönüş Süreleri bağlantısı üzerinden ortalama ping değerlerine göz atabilirsiniz. Bu değerler ortalamadır. Birçok etkene göre ± olarak farklılık gösterebilir. Ayrılma sebebi olarak “müşteri hizmetleri” detayını paylaştığınızı görüyorum. Bu konudaki yaşadığınız sıkıntıları dinlemek isterim
Selamlar @durakb, konu sizin özelinizde incelendi fakat bir sorun olmadığı tespit edildi. Farklı ağ, cihaz ve bilgisayar üzerinden denemenizi tavsiye ediyorum. Yine de ekiplere tekrar bilgi ilettim
İlginiz için teşekkür ederim 4 değişik bilgisayarda 4 browserse denedim maalesef menülerde 10 ay sabit fiyat taksit kampanyası hiç çıkmıyor. Yakınım bilgisayardan kampanyaya katıldı. Ama benim online işlemler de kampanya çıkmıyor. Sağlık olsun. Yazılım ekibi mutlaka sistem de bir hata var onu birtürlü çözemiyor. Az önce MH Batuhan beyle görüştüm. Bence sorun benim müşteri sınıfı kategori ne derseniz deyiniz sistem altyapısı benim profilimi görmüyor. 6 yıllık TurkNet abonesiyim Haziran 2022 nin sonuna doğru fiber yalın dönüşüm sağlandı. Bu tarihden önceleri VAE 100 mbsn kullanıyordum.
Sorun çözüldü MH. Leri tarafından arandım. Kontrol ettim 10 ay sabit fiyat taksit kampanyası na artık katılabilirim. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.