TurkNet'ten aldığım modem arızalı ve devam eden aboneliğim yok

Merhaba, 05.09.2022 tarihinde satın aldığım VMG3526-T50B modeline sahip modemim aldığım günden beri arızalıydı. Fakat gel zaman git zaman kullandık ve modem artık işini yapamıyor. Gün içerisinde 20’den fazla kopma yaşıyorum. internet servis sağlayıcı değiştirdiğim için garantiye göndermek için bilgi alamıyorum. TurkNet’te yardım isteği oluştururken aboneliğiniz yok diyor. Telefonla aradığımda kimseye bağlanamıyorum. internet servis sağlayıcı ev hattımı inceledi ve sorunların modem kaynaklı yaşandığını söyledi.

Selamlar @theberat, modem üretici firma ile doğrudan iletişime geçerek garanti ve servis bilgisi alabilirsiniz. https://support.zyxel.eu/hc/tr/requests/new

3625 olabilir mi?
Destek için bu adresi kullanabilirsiniz.
https://support.zyxel.eu/hc/tr/requests/new?ticket_form_id=360000009533

@ModeratriX @alperenatici
Screenshot_5

Servis sağlayıcı destek formu için bu adresi kullanın. Cihaz seri numarası, yazılım sürümü gibi bilgileri eksiksiz girmenizi öneririm.