TurkNet'li Olamıyorum

Çok eskilerden beri TurkNet kullanırım. Hatta çevirmeli bağlantı zamanlarında paket almışlığım bile vardır.
DSL hizmetini 2013 yılında kullanmaya başladım sanıyorum. Daha sonra taşınmam gerekti ve 2016 yılında iptal ettirerek, taşındığım yerde eşimin adına devam ettim. Adresime fiber gelmesiyle tekrar kendi adıma internet almak istediğimde web sitesinden son adımda hata aldım. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda son adımda hata aldılar. Önceki aboneliğimden borcum olduğunu, bu nedenle yeni abonelik açamayacağımı söylediler. Borcum ne kadar dedim göremiyoruz dediler.
TurkNet’ten hiç bir şekilde borç bilgisi iletilmesi. Sms, e-posta, telefon, tebligat vs. Zaten otomatik ödeme talimatım da var. E-Devlette de görünmüyor.
TurkNet borç yasal takip hattını aradığımda kendilerinde bir borç kaydı olmadığını söylediler. Bende müşteri hizmetlerine e-posta attım. Cevap gelmeyince şikayet hattını arayarak kayıt açtırdım. Dönüş olmayınca tekrar arayıp ikinci kaydı bıraktım. Aradan 6 gün geçmesine rağmen dönüş olmadı. Tekrar aradığımda ise maalesef müşteri hizmetlerine bağlanamadım. (Başka numaradan aradığımda bağlanabiliyorum. Yani beni banlamışlar!)
TurkNet’i tutumundan dolayı seven, arkadaşını getir kampanyasından önce bile bir çok arkadaşını TurkNet müşterisi yapıp sahada kurulum hizmeti vermediği zamanlarda gidip iç hat bağlantı ve modem ayarlarını yapan ben, sonunda anladım ki TurkNet aşkım platonikmiş :frowning:
Şu anda babamın adına olan abonelikten internet kullanıyorum.
Kendi adıma abonelik açmamın önündeki engelin kaldırılmasını istiyorum.
Adıma birden fazla abonelik varmış. Bunların 836933 ve 538414 olduğunu öğrendim. Başka var mı bilmiyorum.

1 Beğeni

Merhaba @hasank,bana size ulaşabileceğim GSM numaranızı özel mesaj üzerinden isim ve soyisminizle birlikte iletirseniz size bu konuda yardımcı olmaya çalışmak isterim.

2 Beğeni

asıl sorunum abone olamamam. borcum olduğunu düşünmüyorum üstat.

Arkadaşlarıma sizi aramaları için bilgi verdim. Sizinle iletişime geçeceğiz.

2 Beğeni

Burada yazar ne anlatmaya çalışıyor. Kesinlikle yardımcı olmayacak bir yanıt bu :roll_eyes: :clap: :clap:

İcralık bir durum da yok. Diyorum ya yasal takip birimi kendilerinde bir dosya olmadığını söyledi. Zaten abonelik kapatma 2016 yılı. Böyle bir durum olsa şimdiye kadar her türlü cebri icra yapılırdı. Bu konunun icra ile de alakası yok.

1 Beğeni

Hani bazı filmlerde görürüz FBI bilgisayarında bazı insanları aratınca ekran kırmızı yanıp söner ya. TurkNet adımı öyle mimlemiş ki, referansla bile aramıyorlar beni. :slight_smile:
Canları sağ olsun. Bana yamuk yapmış olsalar da TurkNet iyi bir firmadır.

1 Beğeni

Siz web sitemiz üzerinden abone olmak istediğiniz zaman nasıl bir hata alıyorsunuz? Bana ekran görüntüsü ile atar mısınız?

1 Beğeni


1 Beğeni

Ben şimdi sizin bize tekrar abone olabilmeniz için ilgili ekiplerimle kontakt halindeyim. Bir gelişme olursa size mutlaka bilgi vereceğim.

2 Beğeni

@hasank , 538414 numaralı aboneliğinize ait 32,89 TL tutarında ödenmemiş borcu olması sebebi ile yeni abonelik açılamamaktadır. Dilerseniz bu ödemeyi gerçekleştirerek sistemlerimiz üzerinden tekrar başvuru yapabilirsiniz.

Hemen ödeyeyim. Ama nasıl?

Birden fazla kanaldan ödemeye çalıştım ama borç çıkmıyor maalesef.

Eski aboneliğinize ait tesisat numarası (mail kutunuzda belki eski faturalarınız duruyordur) üzerinden tekrar kontrol edin. Yine de çıkmıyor ise borç yoktur :man_shrugging:

Üstat, borcum olduğuna dair herhangi bir zamanda en küçük bir bildirim gelse mutlaka öderdim. Zaten otomatik ödeme talimatım vardı. O zamana ait kısmi fatura ödemelerini gösteren kredi kartı ekstrelerini @EFG kardeşimize gönderdim.

TurkNet borcun var diyorsa şu saatten sonra vardı yoktu işine girmem. Ödemek istediğimde ise ödeyemiyorum.

1 Beğeni

Ben şimdi bu konu için arkadaşlarımla görüşeceğim. Bir çözüm yolu arayacağım. Size bilgi vereceğim.

2 Beğeni

İlginiz, alakanız ve samimi gayretleriniz için müteşekkirim. Sevenleri ayrı bırakan, çözümü zor bir konuyu çözüme kavuşturdunuz. İyi ki varsınız. @EFG

Her zaman tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmak ve destek vermek için buradayım :muscle: Bu güzel geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim :pray:

Bankada, e-devlet üzerinde ve müşteri temsilcisi aracılı ile borç görmek mümkün olmadı. @EFG halletti sağ olsun. Bekarsa düğünü güzün olsun. :wink:

2 Beğeni

Çok çok teşekkür ederim tekrar size @hasank :pray: Bir sorun veya sıkıntı yaşarsanız bana nereden ulaşabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. İyi ve sağlıklı günler dilerim.

2 Beğeni