TurkNet'in OIM Temsilcilerinin Cevapları


Burada TurkNet forumu takip eden şirketin yetkililerine birkaç şey bildirmek istiyorum. Geçenlerde Türkiye genelinde kesintiler oldu. Bunu sosyal medyadan diğer arkadaşların şikayetlerini bildirmesiyle açıkça gördük. Neyse TurkNet Online İşlem Merkezi’den arıza bölümünden sorgulatma yaptığımda her şeyin normal olduğunu bana bildirdi. Tabi ki inanmadım. Facebook’tan diğer kullanıcıların gruplarda yazdıklarını görünce genel kesinti olduğu kanısına vardım. Yinede ben TurkNet Online İşlem Merkezi’den arıza olarak bildirim yaptım. 2 saat sonra TurkNet Online İşlem Merkezi’de bölgesel arıza olduğunun bildirimi vardı. İnternet geldi ve TurkNet Online İşlem Merkezi’de bana temsilcinin yazdığını görünce dalga geçildiğini gördüm. Müşteri temsilcisi modemin sorunlu olduğunu yeniden kurulum vs. önerdi. Halbuki sorun çözülmüş ve ben internetimi kullanıyordum. Buradan anlayacağımız gibi oraya kimleri koymuşlar bilmiyorum ama cevap vermek için cevap veriyorlar. Yazılanı eleştirince de aynı cevabı bana veriyorlar :slight_smile: Sadece yapılan kopyala-yapıştır cevap vermek. Daha öncede hız düşüklüğü konumda bunu buradan belirtmiştim ama değişen hiçbir şeyin olmadığını görüyorum. Sorunu ilgilenmek yerine geçiştirmek için sığınılan iki mazeret var: İç tesisat ya da modem :slight_smile: Siz bu anlayışla devam ederseniz malum bazı şirketler gibi adınız sadece tepki uyandırır başka bir şey değil.

3 Beğeni

Bugün hızımı 26 Mbps’e düşürerek resmen dalgada 2. partı yaşattılar. Ortada bölgesel arıza çözülmüş. Kafasına göre hızım düşürülüyor. Netspeed yolu görüldü. Bu kafayla devam edin.


Kendileri söyleyip kendileri çalıyor. Kafalarına göre hız değiştiriyorlar. Modeme suç atıp daha sonra değişik cevaplar. Böyle bir müşteri ilişkisi olabilir mi, arkadaş. Bu nedir ya.

Modem üzerinden hat değerlerini atar mısın ?

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 29554 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 3072 kbps

near-end FEC error fast: 1128
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 163
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 1
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime : 3:58, 36 secs
DSL activetime :0 min, 20 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.1 dB
output power upstream: 6.9 dbm
attenuation downstream: 11.8 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 22.5 dB
output power downstream: 13.2 dbm
attenuation upstream: 0.1 dB

Şuradan sorgu yapıp ekran görüntüsü atar mısın?

Bu mesafeden bu hız gelmesi mümkün değil port değişimi isteyin.

Valla onu geçtim ilk 4 ay sorunsuz kullanıyordum 35 Mbps. Haziran ayından beri sıkıntı. Türk Telekom ekibi bir şeyimi değişti, nedir bilmiyorum. Kaç defa bildirdim destek kaydından hiçbir şey yok.

Ozaman modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kategorisi altından kayıt açın.

Durumu BTK’ya aktardım. Artık bu şeylerle uğraşarak sürekli sinir bozucu cevaplar almak istemiyorum. ISS değişikliğine de büyük ihtimal gideceğim. Yardımcı olmak istediğiniz için teşekkürler. Keşke TurkNet Online İşlem Merkezi’de de yazılanları okuyarak doğru yorumlayan birileri olsa. Burada bile birçok kişi bu tavırdan şikayetçiyken umursamamaları ilginç. Daha önce söyledim yine söylüyorum. TurkNet Online İşlem Merkezi’e bakan temsilcilerin şikayet ve raporlama sistemi kurulması gerekiyor. Yoksa bu sistem gram memnuniyet oluşturmaz.

2 Beğeni

bu testi nerden yapıyoruz acaba

burası dolapla evinin arasındaki mesafeyi yaklaşık olarak gösteriyor. Arkadaşn paylaştığı ekran görüntüsü bu

1 Beğeni