Türknetin müşterilere yapmış olduğu mağduriyet ve terbiyesizlik

Geçtiğimiz cuma günün iletişime başladık ve abonelik başvurusu yaptık ekiplerin ilk önce cumartesi geleceğini söylediler. “ Cumartesi günün gelmeyip sebebini Pazartesi günü kargonun o bölgeye geleceğini ilettiler. Tamam dedik ama pazartesi günü öğleden sonra hastaneye gideceğimi ve öğleden önce gelmesine dair kargocunun randevu,not bıraktım.” Yine pazartesi günü sabah saatlerinde randevu ve notu hatırlatmak için türkneti aradım ve kargonu geleceği söylediydi öğleden önce ama bir türlü gelmedi. Hadi bekleyelim dedik hastaneyi biraz ertelemek zorunda kaldım müşteri temsilciniz ile konuştuğumda özür dileyip gün içerisinde yani mesai saatlerinde geleceği söylendi beklemedik ama yine gelmedi. Salı günü geleceğini beklerken kargocunun arabası arıza yaptığı söylenip çarşambaya attılar. Salı günü ise online işlemlerden yazıp geri dönüş talep ettim ama 4-5 saat boyunca aranmayın sistem bozuk atanma yazılmadığı için aranmadınız denildi. Çarşamba günü bekle bekle nereye kadar yine öğlenden önce gelen giden yok akşam 18.00 da kargocu arayıp evdeyseniz geliyorum diyor. Evde olmadığımı 19.00 dan sonra evde olacağımı söylememe rağmen gelmeceğini iletti. Perşembe gününe gelindiğinde Salı gününden beri online işlemlere sistem bozulduğu için destek ve geri arama talebinde bulunamıyorum. Perşembe günü yani bugün sabah saatlerinde aranıp bütün olanlar olmamış gibi kargocuyla alakalı şikayetleri dile getirim fakat önceki şikayetim 48 saati geçtiği ve çözüme kavuşmadığı için suç işlediğini ifade ettim. Maddi manevi bu süreçten mağdur oldum ve olmaya devam ediyorum. Kimse işimi yapmıyor müşterileri yaşattığınız rezillikler rezaletler karşısında hala düzgün iletişim ve mağduriyet giderici çözüm yok ayrıca özür de yok kargocu tarafından yeter bu kadar terbiyesizlikleri utanmazlar ! Nereye kadar böyle devam edecek ?

@TurkNetDestek @TurkNet

Selamlar @Erkavs, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmadığından yardımcı olamıyorum. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

37***18

Eklendi

Kontrol gerçekleştirdiğimde birçok kanal üzerinden aynı bildirimi yaptığınızı ve ekip arkadaşlarımın konuyu ilgili birime aktardığını görüyorum. Öncelik ve hassasiyet talebiniz ekiplere iletildi. Mükerrer işlem olmaması adına tek bir kanal üzerinden iletişimde kalmanızı rica ediyorum. Benimle özel mesaj üzerinden iletişimde kalabilirsiniz, süreci takip edelim.