TürkNet'in kendi saha ekibi yok muydu?

Merhaba. 26 Ocak 2021 tarihinden beridir internet kesintisi sorunu yaşıyoruz. Hat zayıflaması 80 dB ve üzerine çıkabiliyor ve nadiren 3 Mbps veya 1 Mbps Download geliyor ve hemen kopuyor hat. Bunun üzerine TürkNet Online İşlemler Merkezi’ne destek kaydı açtık ve arızaya müdahale edilmesi için saha ekiplerini yönlendirdiğini söylediler. TürkNet telefon ile bizi arayıp, ekiplerin Türk Telekom’un değil, TürkNet’in kendi ekipleri olduğunu söyledi. Evimize bir tane üzerinde “Techno” yazan bir arkadaş geldi. O sadece ev içi hattımızı kontrol etmekten sorumluymuş ancak saha dolabı ve ankastre kutusuna müdahaleyi yine Türk Telekom’un ekipleri yapıyormuş. Ben o kalitesiz ekipleri istemiyorum. Ben TürkNet’in kendi teknik ekiplerini istiyorum çünkü onlara güvenmiyorum.

1 Ay önceki TürkNet YAPA ADSL hat değerlerim böyleydi:

Bakımdan sonra eski hat değerlerimle aynı değerleri alabilecek miyim? Eskiden aldığım hızlardan daha yükseğinin olmasını beklerim. Daha yavaş olursa asla kabul etmem.

Hat zayıflamam 30 dB’nin altına düşürülmeli. Bakım iyi yapılırsa, 20-25 dB arası hat zayıflaması alabilirim. Normalde 1 ay önce 32.7 dB idi ve gelen hız 16 Mbps idi. 20-25 dB olursa hızlarım artabilir.

Geçen de söylediğim gibi boşa kürek çekiyorsunuz hocam, ya taşının ya taşının başka hiçbir şekilde hayal ettiğiniz hızlara ulaşamazsınız :frowning:

Vallaha ben de bu kadar uğraşan görmedim inşallah sonuca ulaşırsınız

1 Beğeni

Şu anlık taşınma imkanımız yok. Türk Telekom Saha ekibi çok mu cahil anlamıyorum. Bari onarım yapacaklar, işlerini düzgün ve titizlikle yapsınlar? O zaman hızlarım dahada yükselir zaten? Çünkü hat zayıflamam düşer.

Ben böyle bir arıza görmedim. Özellikle Upload tarafındaki SNR marjına bakın… 100 dB’yi geçmiş. Hat deliriyor muhtemelen. Hat zayıflaması 40 dB’lerin üzerinde. :frowning: