Turknet'in İlgisizliği

Merhaba Arkadaşlar , 01.12.2022 TurkNet e katıldim ve binan altyapı çalısmlarını başlattım sürecin sonunda kutu takıldı. Ondan sonra eve modem kurulum sureci basladi . Eve kuruluma gelen arkadaş daire ile TurkNet kutusu arasına fiber kablo cekmek istedi bizde bizim dairemizin turktelekom kutusuna kablo cekili oldugunu ve bu kablonun kullanabilirmisiniz diye sorduk çalışan arkadaş kabloyu kontrol ettikten sonra bunun daha iyi olacagini , isine gelicegini soyledi ve bu sefer Turktelekom kutusu ile TurkNet kutusu arasina kablo cekti ve modem kurulumunu tamamladi fakat komsularin internet sikintisi olusunca “21.12.2022 tarihinde (Kurulumun tamamlandiktan 1 gün sonrası)” Turktelekom ekipleri binaya gelerek TurkNet ile Turktelekom arasindaki kabloyu keserek bu durumun "Kacak Internet " oldugunu soylediler.

TurkNet calisaninin bunun “Kacak Internet” olusturacagini hakkinda neden bilgi vermedi!

TurkNet e bildirince surece yakindan ilgilendiklerini saha ekibine ilettiklerini ve oncelik tanidiklarini soylediler .

Cuma gunu saat 18:06 TurkNet calisani tarafindan arandim ve çalışan bugun yada yarin gerekli ekiplerin gelecegini soyledi ama ne gelen var ne giden!

Turktelekom sikayatlere gün içerisinde yanıt verirken sizin bu kadar gecikmenizin sebebi ne?

Çocuklarım internet üzerinden Üniversite sınavlarına hazırlanıyorlar ve okul sınavları 02.01.2023 tarihinde başlıyor.

Bu süreç daha ne kadar uzayacak! Çalısanın hatalarının dolayı niçin ben mağdur oluyorum.

Merhaba, @Yks
Konunuzu okurken aklıma takılan sizin fiber kabloyu kullandırmanız olmuş. Normalde sıfırdan fiber kabloyu çekeceğini söylemiş. Siz öyle birşey istediğiniz için öyle yapılmış.

1 Beğeni

bunun neresi kaçak internet ben onu çözemedim…

TT nin iç tesisat kablosunu kullanmamışlar ya ondan biraz korku vermek amacıyla ekipler bu şekilde söylemişler aslında kaçak vs yok ama TT nin dolabının içinden geçiş olduğu için o şekilde cevap vermişler :flushed:

Vodafone kullanan komsumda TT kutusunu kullanıyor. Bende kablonun kullanılabilir mi oldugunu merak ettiğim için sordum fakat bunun uygun olmadigini TurkNet calisani benden daha iyi bilip karsi cikmasi gerekmez miydi ayrıca TT ekipleri internet arizasi sikayetinden sonra binaya kontrole geliyor burdan anliyacaginiz kutuda yapilan islem diger komsularinda internetinede zarar vermiş bulunuyor. Bu durumun suçlusu ben miyim?

Eğer sizin hattınız çekilir iken onların devrelerini bozmuş ise (ki sanmıyorum) suçlusu işlemi yapandır. Siz değil. TurkNet çalışanını yapması gereken işlem sizin daireye giden kabloyu (binanın kablosu ise) TT kutusundan çıkarıp ayrı bir şekilde kendi kutularına takmaktı. Veya kendi kablosunu yeniden çekmekti. Umarım kısa sürede bunu telafi ederler.

1 Beğeni

Selamlar @Yks, kaydınızı inceledim. Detaylı bilgi ve müdahale için ekiplerle iletişime geçtim :handshake:

Pazartesi günü TurkNet geldi ve kurulum tamamlandı fakat hevesimiz kursagımizda kaldı çünkü 2-3 saat sonra İnternet gitti (Modemin üzerinde Internet , GPON un üzerinse ise LOS kırmızı yanıyor ) yardimci olur musunuz?

1 Beğeni

Hemen TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bir kayıt oluşturun ekipler müdahale etsinler.

Kursağınızda kalmasın, biz daha iyisini yapana kadar çoook uzun süreler bu hizmetin keyfini süreceksiniz. Arıza süreciniz öncelikli şekilde ele alınacak :raised_back_of_hand: