Türknet'in Beni Mağdur Etmesi

Bilenleriniz vardır benim 2 tane hattım var hatta 2. hattın hızlı kurulduğu için bir teşekkür konum var. Her neyse 2 hattımı da farklı tarihlerde yalın internete geçiş talebinde bulundum. İlk başvurduğum hattım 14 Kasım 2020 tarihinde yalın internete geçiş yapıldı. Yalın internete geçiş yapıldığı içinde tesisat numaram değişti ve otomatik ödemede olan faturam ödenmedi. Sıkıntı şu ki ben o ay 2 tane arkadaşımı TurkNet’e getirmiştim ve ödenmediği için haklardan yararlanamadık. TurkNet tarafı 30 Kasım 2020 tarihinde bana numaramın değiştiğine dair SMS gönderdi (kanıtım var). Takdir edersiniz ki 30 Kasım iş işten geçtikten sonra gelen bir tarih, yani son ödemeden tarihinden sonra gönderiyorlar. Müşteri hizmetleri ile konuştuğum zaman bana denilen bilgiler şunlar; “30 kasımda size gelen bir SMS bulunmuyor ve tesisat numaranız Kasım’da değil Ocak’ta değişti.”

30 Kasım veya 1 Aralık’ta değişen tesisat numarası ile hem Kasım hem de Aralık ayın ıödediğim görüntüler ve dekontlar mevcut. Görüntülere “shop” diyebilirsiniz diye elimde o tarihlerde altını çizerek söylüyorum DEĞİŞEN TESİSAT NO’MLA ÖDEDİĞİM dekontlar mevcut.

Müşteri hizmetleri ile aynı frekanstan konuşmuyoruz bana lütfen yardımcı olun. Hem sizin tarafınızda bir sistemsel açık var, emin konuşuyorum çünkü elimde belgelerim var hem de bu sebeple beni mağdur ediyorsunuz. Tesisat numaram Ocak ayında değiştiyse benim Kasım ayındaki faturam niye ödenmedi? Hadi bankayla problem oldu diyelim o zaman değişen tesisat numarası ile nasıl bu faturaları ödedim madem Ocakta değiştiyse?

0 (212) 703 43 71 Şikayet hattını arayarak durumu iletin.

Aradım herhangi bir sonuç alamıyorum. Yapacak hiç bir şeyim yok ne yapacağım bilmiyorum.