Merhabalar ben TurkNet’e yeni geçtim ve aktivasyonum tamamlandı. Ardından adresime Gigafiber geldi ve 09.12.2024 tarihi için randevu oluşturdum. Fakat bundan sonrasında TurkNet online işlemlere girdiğimde Üzgünüz, aktivasyon süreniz tahmin edilenden daha uzun zaman aldı. Çalışmalarımız devam ediyor. Yazısı ile karşılaştım. Buradan yardım merkezinden sorduğumda randevu gözükmediğini söyledi. Müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşamıyorum. Telefonumdan online işlem merkezlerine girmeye çalışıyorum 404 hatası alıyorum. Telefon uygulamasından girmeye çalışıyorum Beklenmedik bir hatayla karşılaştık hatası alıyorum giremiyorum. Ancak laptoptan bize ulaşın menüsünden yardım alabiliyorum o da 1 mesaj atıyorum saatlerce dönüş bekliyorum. Bunun yanı sıra aklıma takılan bir kaç konu var. 1-2 dakika mı alacak telefon görüşmesine saatlerce çözmeye çalışıyorum ve 1 arpa boyu yol alamadım. Lütfen bana ulaşır mısınız.
Merhaba @bathanx66 , arama talebinizi ekibimize ilettik. Sizinle iletişime geçilecektir.
Gün bitmek üzere öğlene doğru mesaj geldi sizi arayacağız diye ama arayan yok uygulamaya 4-5 gündür ne app üzerinden ne de tarayıcıdan giriş yapamıyorum. Resimde göründüğü üzere ayrıca online işlemlere sadece laptop üzerinde tarayıcıdan girebiliyorum o da aktivasyon sürecinin uzadığının farkındayız üzgünüz vs tarzında bir şey yazıyor ama internetim şu an aktif ve kullanıyorum.
Merhaba, sizinle iletişime geçilmesi adına tekrar ilgili birimimize bilgi ilettik. Mutlaka dönüş yapılacaktır.
Hala ulaşan yok uygulamaya da giremiyorum sorun devam ediyor ne zaman ulaşacaksınız?
Tekrar bilgi veriyoruz, en kısa süre içinde destek olacaklardır.