Turknete müşteri arkadaş önerme sorunu

Merhabalar ben Ankaradan 1404245 nolu TurkNet abonesiyim turktelekomdan geçiş yaptım tabi hiç bir teknik konuda yardım almadan bu işlerden anladığım için kurulumu kendim hallettim, sonra başka eve taşındım nakil yaptım, bağlantı bedeli kestiler fakat öyle anlatıldığı gibi bağlantı hizmeti verilmedi yani kablo çekme yada yenileme gibi bir şey kesinlikle olmadı. gene kendim hallettim bu arada bağlantı bedeli de ödedim.

gelelim turknetin asıl sorununa Balıkesire çocuğumun tayini çıktı hem bir aylık ücretsiz kullanırız düşüncesiyle turknetli yaptım modem bağlantı işlemlerini de ben halledip turknetli yaptım. Balıkesir de bulunan bir akrabama’ da ankaradan TurkNet aboneliğini kendim (2736531 müşteri numaralı) başlattım gene turktelekomdan geçişle ancak kullanıcıların kurulumla hiç alakaları yok bu süreçte kimse yardımcı olmadı o kadar laf işittim ki pişman oldum önerip abone yaptırdığıma, çünkü bana serzenişte bulundular, turktelekom daha iyi idi gelir herşeyi hallederlerdi TurkNet sadece sözleşme imzalattı ancak internetimizi açmaya yardımcı olmuyor bize video atıyor biz anlamıyoruz arayan yok ancak mesaj atıyorlar turktelekomdan gelen teklifle sorunsuz geçecektin neden bizi bulaştırdın bu ilgisiz şirkete diye kızdılar, bir türlü kuruluma yardımcı olan olmadığından en son kendi kızımı arayarak mevcut turktelekom modemine dakikalarca uğraşarak kurulum yaptırdım. Bir daha asla TurkNet 'i önermeyeceğim ben buradan yardıma yazdım gidin yardımcı olun yada arayıp tarif edin diye kimse umursamadı vatandaşın çoğunun evinde bilgisayarı yok hep telefondan kullanıyorlar teknik bilgileri de olmadığından sıkıntı turktelekom ücretsiz geliyor vatandaşın wife sine hatta sinyal çoğaltıcıyı bile ayarlıyor mutlu mesut internetini kullanıyorlar, TurkNet için öncelik hep para olmuş bağlantı bedeli öderseniz teknik ekip gönderelim diye mesaj atıyor arasalar şu ip yi gir modem markasına görede şu menüden gir şifreyi kaydet dese sorun çözülecek size şifre gönderiyoruz kendiniz halledin adamlar telefonla TurkNet 'e ulaşamıyor sinirlenmişler evde herkes bana kızıyor bizi buna bulaştırdın kurulu düzenimizi bozuyorsun diye

1- Müşteri çekmek istiyorsanız hizmeti iyi şekilde kurulumu kendiniz gerçekleştirmelisiniz öyle para ödeyin şunu yapalım bunu yapalım deyip aç gözlülük yapmayın

2-Müşteri size başka müşteri öneriyorsa çok iyi ilgilenmelisiniz aksi halde vaz geçiliyor ben uzaktan yardım edebiliyorum siz yılların şirketisiniz bir şeyden anlayanları koyun oraya hizmet etsin boş laf üreten değil iş bileni koyun önerdiğim için ben mahcup olduğumdan siz umursamıyorsunuz sanki benim şirketim.
3-öyle bir teknoloji geliştirin ki modem takılı olduğunda siz görüp uzaktan müdahale edip bağlantı şifresini girin

şimdi ben sizi başkalarına nasıl önereyim beni mahcup ediyor sanki kötü bir şey yapıyormuşum gibi duruma düşüyorum size çok kızgınım müşteri ancak lafla oyalıyorsunuz gerçekçi iş yapın müşteri menuniyeti için kendinizi geliştirin

3 Beğeni

Bağlantı bedeli olarak kastettikleri santral bağlantıları ile ilgili. Türk telekomun aldığı ücret… özellikle operatör taşıma işlemlerinde hiç bir teknik işlem yapmaya gerek yok diye. Sadece kullanıcı adı ve şifresi girilecek diye kimseyi göndermiyorlar. Herkes bunu dahi yapabilecek durumda değil. O yüzden en azından sözleşme imzalatmaya gelen arkadaşlar bu durumda olanlarınkini ayaryabilirler.

Yazdıklarına tamamen katılıyorum,
Benim sorunum vardı 14 gün internetsiz bıraktılar yine de çözemediler gerçekten beceremediler
Dün kısmen tamam dediler bağlantı geldi ama benim istediğimi yapamadılar, bugün o da gitti
Bir günlük geçici çözüm sağlamışlar
Birebir destekle irtibata geçemiyorsun arıza notu yazıyorsun saatler sonrası dönüş yapıyorlar

Mağdur ediliyorsak değiştireceğiz olmadı onu da değiştirmek hakkımız

Ben bunu en kısa zamanda yapacam, bu kadar tolerans çok fazla

Adınıza üzüldüm. Kötü başlamışsınız. Daha internet bağlantısı tam anlamında olmayınca haliyle telefonda açılmıyor. Evet anlık müdahale yok maalesef… okundu mu işlem başladı mı bilinmiyor. Ne zaman olacağı belli olmuyor. Evet işlem yapıldığında veya arıza giderildiğinde arayıp bilgi veriyorlar ama süreç konusunda bilgi olmadığı zaman saatler gün gibi geliyor. Firma için kayıt bırakıp sırayla müdahale etmek büyük kolaylık ve rahatlık ama biz müşteriler için o bekleme süresinin belirsizliği sıkıntılı bir durum… direkt canlı desteğe geçilmese bile neredeyse canlı yazışmaya yakın hızlarda cevap verilmeye başlanması gerekiyor.

Modem kurulumunu bilmeyenlere TurkNet i önermeyin bırakın Telekomda kalsınlar. Ben şahsen internet bilgisi Google a girmekle kısıtlı olan kişilere TurkNet ten hiç bahsetmiyorum. Churn işlemlerinde modeme yeni kullanıcı adı ve şifre girmek yeterli ekstra bir işlem yapılmıyor.

Haklısınız bir daha asla suçlu duruma düşüyorum sanki büyük bir dolandırıcılığa sevk etmiş gibi tepki geldi geçen gün ankarada bir arkadaşım modemim bozuldu sen anlarsın bir modem alalım dedi bende modem hemen öyle bozulmaz rastgele ben bir bakayım dedim ışığı pasif yanıyor modeme erişim yok turktelekomu aradım yanında efendim ilgilendiler hemen gelip adaptör den demiş bir adaptör takıp halledip gitmiş şimdi bu adama gel TurkNet 'e desem bana hakaret eder TurkNet hazır yemek istiyor taşın altına elini koymuyor ama reklamda yazıyor gerekirse kablo değiştiriz falan filan diye hiç biri olmadı

1 Beğeni

Şükür biz anlıyoruz ama dediğiniz gibi google cılar var sadece… o kadarki web adresi yazamıyor. Google dan aratıp bulmadan siteye gidemiyorlar. Şu siteye gir diyorum nasıl giricem diyor… google mı yazıyoruz diyor… gecen bende de arkadaş aradı benim internetim çok yavaş nereden bulaştım bu şirkete diyor. Ben önermiştim ona operatörü… resmen bana çakıyor… gelip bakayım dedim belki hızda düşme olmuştur diye. Baktım modemde hız çok iyi. Yanında wifi deniyorum gayet iyi. Acaba onun cihaz damı denedim oda gayet iyi… sorun nerede diye sordum. Cevapla beynimden vuruldum. Modem 1.ci katta 4. Katta terasta hiç bir sey açamıyormuş. Böyle firma olurmuymuş… dedim haklısın… şehrin tamamında çekmeyen wifiyi veren firmayı kapatmak lazım… BTK ya şikayet etsem bir sey olur mu diyor… olmaz direkt cimere yaz dedim… sonrasında anlattım. AP almaya ikna ettim.

Öğrenmeye zihnini kapatmış topluluğa TurkNet önermek gibisi yok :smiley: Bu aynı cahile felsefe yapmak gibi :smiley: Bu arada ttyi övüyorsunuz ama o yaptıkları şeyleri yapmalarının nedeni tek kelime ile “TAAHHÜT:smiley: fazlası değil taahhütünüz olmasaydı onu bile yapacak değiller. Kısacası bunları yapmaya mecburlar zorundalar! Bunu olması gereken 1 şeymiş gibi lanse etmek sadece bizde mevcut. Onca şikayet ettiğiniz şeyler taahhütten başka 1 şey değil TurkNet nedir taahhütsüz son hız tek fiyat internet demektir. Tabi yakındığımız durum insan için üzücü 1 durum ama şirket için böyle 1 şey söz konusu olamaz.

Bu çok üzücü bir cevap neden türknetin hız ve kalitesinden büyük yaş grubu faydalanmasın ? bu çok büyük bir eksiklik aslında bunu daha önceki konularda söylemiştim daha büyük yaş gruplarına dair türknetin destekleyici hiçbir önerisi yok bu üzücü geliyor bana.

1 Beğeni

amacım tt yi övmek değildi olamazda zaten sevmemde atık evlerde bilgisayar yok sanırım yakında kablolu internetde yok olacak öyle gözüküyor bu gidişle ben sadece yaşadığım sıkıntıyı anlatmaktı TurkNet bağlantı bedeli alıyor ama vaad ettiği vermiyor öyleki kabloyu dahi yenileriz diyor (örnek Evinizde şu anda bir internet hizmeti almıyorsanız, TurkNet’ten alacağınız hizmeti başlatmak için yeni hat tesisinde kurulum hizmeti veriyoruz. Bu hizmet kapsamında arka planda yapılması gereken tüm yeni hat tesisi işlemleri gerçekleştiriyoruz. Evinize kadar geliyor, tüm bağlantılarınızı yapıyor, hazırladığınız abonelik belgelerinizi teslim alıp internet hizmetinizi teslim ediyoruz. Bu hizmet sayesinde, en sağlıklı şekilde ev içi kablolarınızın çekilmesini ve ileride oluşabilecek arızaların önüne geçilmesini sağlıyoruz.) bu hizmetlerin hiç birini ne önceki evde aldım nede taşındığım yerde hatta bağlantı kopmaları yaşadığımda bana ev içi tesisat da sorun vardır yaptırın diyorlardı peki bağlantı bedeli aldın yeniledi mi ?, ev içi tesisat hiç baktı mı yok bir sorun olduğunda direk suçu ev içi tesisata atıyor onay verin ödemeyi ona göre tesisata bakalım derler peki kendileri bağlantıyı kurduysa suç bizim niye olsun ve aranızda ev içi tesisat çekilen var mı ? o zaman vaad etmesin bizlerde Balıkesir de kendim hallettim parayı bağlantı bedelini gene ben ödedim başkasına da önerdiğim için mecburen ben sorumlu hissettim kendimi, azarı ben işittim zorda olsa uzaktan yardımla kurulumu yaptırdım TurkNet 'e hazır abone haline getirdim, işte bende diyorum ki bir öneri olarak eger modem bağlıysa uzaktan halledilebilsin şifre girmek vs, yada adrese sözleşme götüren bağlantıyı kursun yada telefonla aransın bizim yaptığımız gibi ilgilenilsin ben sana şifre gönderdim sen hallet olmuyor, adamlar TurkNet online işleme dahi girmiyor ben buradan onlar adına oluşturduğum şifreyle ben girip yardıma yazıyorum.

1 Beğeni

Yaş grubu olarak söylemedim aslında ama konuda ki olayın bir benzerini yaşadım. Arkadaşını getir kampanyası ile davet ettiğim bir aboneye hattı aktif olana kadar destek oldum sorunsuz hizmetini de aldı ama sonrasında TurkNet Online İşlem Merkezi ve ivr yi anlatmama rağmen 7/24 telefon ve mesaj ile hattı için benden destek istedi. Elimden geldiğince yardımcı oldum ama iş kontrolden de çıkmaya başlamıştı. Bu yüzden öncesinde daha detaylı bilgi verip durumu anlatıyorum. Zaten uzun zamandır da kodu kullanan olmadı kafam rahat :hugs:

O kurulum hizmetlerini TurkNet yapmıyor yine tt yapıyor. TurkNet’e başkalarını getirmen bunları hiç değiştirmiyor :confused: TurkNet’in elemanı bu olayda sadece yaptığı şey şu sana evrak getirip onları imzalatıp merkeze yollamak. Binaya tesisat çekilmesi hiç 1 operatör gerçekleştirmiyor gerçekleştiren varsa o gelen kişiye bol bol teşekkür edip hakkını vermek olur. Çünkü inisiyatifden başka hiç 1 şey değil :confused: Kurulumu kafanızda acayip büyütmüşsünüz tabi burada haklısınız nedeni ise TurkNet bunu açıkça belirtmemiş. Sadece saha dolabındaki portunuzu TurkNet 'e ayarlanması ücretsiz. Destek istiyorsanız adamların sizden para istemesi burada insan olarak yanlış ama şirket olarak doğru 1 durum. Yerel altyapıya sahip olduğun sürece TurkNet’in yapacağı hiç 1 şey yok. Neden yapma zorunluluğu hiç yok.

1 Beğeni

Belki bu konuda elit bir hizmet getirebilir ücreti karşılığında. :man_shrugging:

1 Beğeni

Değerli dostum kurulum konusunda ben büyütmedim kafamda bizzat TurkNet kendi bahsediyor peki bunu hem yazmak hem de yerine getirmemek ne anlama gelir işte linki TurkNet Kurulum Hizmeti — TurkNet

1 sene 3 ay oldu TurkNet aboneliğimi başlatalı. Geçen süre zarfında ben hiç bir sorun yaşamadım. Firmayı savunmak için yazmıyorum bunları aldığım hizmetin tecrübesine dayanarak yazma istediği duydum. Bir kaç kere yardım merkezini kullanmam gerekti. Hiç bir sorun yaşamadım dedim çünkü sundukları çözüm ve hızı beni çok iyi tatmin ettiği için sorun olarak görmedim. Yardım merkezine ilettiğim kayıtlara inanın en fazla yarım saat sonra dönüş yapıldı, bilgilendirildi ve çözüme ulaştı. Tavsiye ettiğim arkadaşlarıma ilk önce bundan bahsediyorum. Para göz bir şirket olsaydı kesinlikle taahhüt politikası uygulanırdı. Ayrıca bildiğim kadarıyla ilk ay memnun kalmazsanız para iadesi yapıyor.

2 Beğeni

Merhabalar, kurulum süreci hakkında ilettiğiniz geri bildirim için teşekkürler. Kurulum hizmetinin ücreti kredi veya banka kartı ile otomatik ödeme talimatı verilerek yapılan aboneliklerde 108 TL (üç ay boyunca ayda 36 TL), kart kullanmadan yapılan aboneliklerde 162 TL (üç ay boyunca ayda 54 TL) olarak faturanıza yansıtılıyor. Kurulum hizmeti istemeyen kullanıcılar ise bağlantı ve modem işlemlerini kendi yapmayı tercih edebiliyor. Bu hizmetin ücretsiz olmasını istemenizi anlıyorum fakat aynı bedele eşdeğer kampanyalar uygulayarak müşterilerimize gereken kolaylığı sağlıyoruz. İnternet Kampanyaları - Fiber, Hızlı ve Taahhütsüz — TurkNet Keyifli kullanımlar dilerim :innocent:

Elit hizmet derken; arkadaşım önerim üzerine geçiş yaptı. Telekom ekibi işini yaptı. TurkNet’in mecbur kurulum ücreti sattığı zamanlar (şuan bilmiyorum) dedim “bekleme kurulum ekibini”. Uzaktan 1-2 yönlendirme ile kurdu kendi. Bir kaç hafta sonra beni arıyor “kurulum ekibi arıyor, gece gelip kurulum yapacakmış, gelme, kurdum ben, haftalar oluyor”, “gelmem imza almam lazım” diyor.
Bu şekilde mi? Kendi kuramasa, ekip beklese kanser olacak.

Yeni sistemde kurulum ekipleri aynı zamanda kurye (kurye de ayrılmış olabilir) olduğu için aktivasyonun tamamlanması için eksik kalan belgeleri alıp sözleşmeyi imzalatıp gidiyorlar.